Freelance Office Manager

Diegem | Freelance Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart moge

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf uit Diegem en zoekt versterking als Freelance Office Manager.Het bedrijf ligt vlakbij het station van Diegem waardoor het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer, maar heeft ook voldoende parkeerplaatsen ter beschikking voor degene die zich met de auto verplaatsen.


Jouw nieuwe functie

Als Freelance Office Manager heb je een uitgebreid administratief takenpakket met veel verantwoordelijkheden bij zowel office management, HR als administratief op vlak van finance.

Je bent aanspreekpunt voor bezoekers aan het onthaal en hebt algemene office management taken zoals het reserveren van vergaderzalen, catering voorzien, postverdeling, kantoormateriaal bestellen en badges beheren.

Je ondersteunt de collega’s van HR met administratieve taken en het wagenparkbeheer. Hiervoor bestel je nieuwe wagens, heb je contacten met de leasingsmaatschappij, volg je de boetes op en werk je mee aan de car fleet policy. Je helpt hun ook met de onboarding en offboarding (laptop, gsm, aanloopwagen, verzekeringen, … voorzien).

Tenslotte volg je administratief ook de mailbox op van Accounts Payable waarbij je instaat voor het aanmaken van nieuwe leveranciers, boeken van facturen in SAP en Ariba en het opvolgen van de betalingen.

Jouw profiel

Voor deze job als Freelance Office Manager zoekt Hays iemand die idealiter beantwoordt aan onderstaande criteria:

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels. Daarnaast heb je ook een goede kennis Frans.

  • Je hebt een eerste werkervaring als office manager, office assistant, management assistant of personal assistant. Ervaring binnen HR-administratie is ook een groot pluspunt!

  • Je bent administratief sterk en door een goede time-management kan je jezelf goed organiseren.

  • Je bent leergierig en kan goed omgaan met veranderingen

  • 4/5 tewerkstelling is bespreekbaar!

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant in Diegem kan voor deze job als Freelance Office Manager een snelle opstart bieden met een aantrekkelijke verloning. Je werkt 40 uren per week van maandag tot vrijdag (8u00 tot 17u)

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als Freelance Office Manager bij een internationaal bedrijf uit Diegem? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Professionals kan je ook contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
Contracting / Freelance
Secteur
Technology & Internet Services
Lieu
Diegem
Spécialité
Office Administration
Salaire
Aantrekkelijke verloning volgens ervaring
Réf. :
1110201

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Freelance Office Manager

  • Maintenance/ Facility Supervisor

    Regio Dendermonde | Automotive | Facility | Maintenance | Doorgroeimogelijkheden
    DendermondeMooi loon + tal van voordelen
  • Facility Manager

    ScioTeq | Kortrijk | facility| leidinggevend | technische omgeving | bedrijfswagen | mooie voordelen | 1109617
    KortrijkAantrekkelijk salaris
  • Contractbeheer Overheidsopdrachten Facility Manager

    Regio Gent | Technische affiniteit | Administratieve Verantwoordelijkheid | Ref. 1109252
    Gent€ 3300 (junior) tot € 5000 (senior) bruto/maand + wagen en voordelen
  • DIENSTHOOFD FACILITY MANAGEMENT (ONDERHOUD)

    Facilitair beheer | sportaccommodaties, zorgcentra, brandweerkazernes | 16 gebouwbeheerders | Masterdiploma
    Gent€4500 - €6700 met extra's
  • Junior Facility Coördinator

    Vilvoorde | Facility Coördinator| Internationaal bedrijf | 32 verlofdagen| ENG-NL | Vast contract
    VilvoordeMax 3900 euro BRUTO