HR-Management assistant bij internationaal bedrijf

Linkeroever | Management Assistant | Ondersteuning HR | Vast contract

Over de organisatie

Onze klant is een sterk groeiende en stabiele onderneming actief in de chemische sector. Je komt terecht in een internationaal bedrijf dat de focus legt op innovatie en kwaliteit.

Jouw nieuwe functie

Als management assistant sta je in voor een breed administratief takenpakket. Zo ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de HR-afdeling. Je staat in voor het beheer van het wagenpark, het bestellen van werkkledij, kantoormateriaal, het verwerken van gegevens, etc. Daarnaast sta je ook in voor het ondersteunen van het salesteam en ontzorg je hen op administratief vlak. Je zorgt ook voor de organisatie van reizen, het boeken van hotels, het ondersteunen bij evenementen, etc. Vervolgens plan je vergaderingen in (extern en intern) en bied je administratieve ondersteuning waar nodig. Tot slot sta je ook nauw in contact de verschillende departementen, klanten en de directie.

Jouw profiel

Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een rol als management assistant of office manager én je hebt een bachelordiploma op zak. Samen met onze klant zijn we op zoek naar een gemotiveerde kandidaat met een goede kennis van het Nederlands en Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt. Daarnaast beschik je ook over een goede kennis van het Office Pakket. Je bent organisatorisch, zelfstandig en proactief. Ten slotte ben je stressbestendig, efficiënt en flexibel ingesteld.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt een aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, glijdende werkuren, thuiswerk, cadeaucheques, een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, bonusplan en 12 extra vakantiedagen. Bovendien ontvang je onmiddellijk een vast contract. Tot slot kom je terecht in een internationale omgeving met een informele werksfeer en veel groeimogelijkheden.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze rol als management assistant? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.


Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Chemistry
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
Markcontform salaris + voordelen
Réf. :
1110787

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à HR-Management assistant bij internationaal bedrijf

  • Tijdelijke Management Assistant

    Diegem | Tijdelijke Management Assistant | Internationaal bedrijf | NL-ENG | snelle opstart via interim |
    Diegem2500-3000 euro bruto
  • HR business partner met wagen bij internationale speler

    Antwerpen | HR-generalist | Logistieke speler | NL-EN | Fulltime | Vast contract
    Antwerpentem 4500 bruto + wagen + extralegale voordelen
  • Office Manager

    Diegem | Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart mogelijk |
    Diegemvast contract: 3000-5200 euro bruto
  • HR Data & International Payroll

    HR Data Analytics | HR Projecten | Compensation & Benefits | 11099703
    Roeselare• Marktconform loon tussen 4000€ - 5800€
  • HR Officer Benelux

    Oudergem | HR Officer Benelux | Payroll | International | Perm contract | ID 1110394
    Brussels€3800 bruto/maand