Over de organisatie
De vacature is voor een gekende organisatie in regio Waregem. Het biedt jou een autonome functie met ruime verantwoordelijkheden. In ruil voor je inzet kom je terecht in een toffe omgeving en krijg je een mooi salarispakket.
Jouw nieuwe functie
Als HR & Office Manager zoeken we een allround professional die verantwoordelijk is voor het volledige HR-beheer,
inclusief payroll, rapportering, rekrutering, onboarding en het welzijn van medewerkers. Je beheert het platform en houdt het arbeidsreglement en de carpolicy up-to-date en fungeert als vertrouwenspersoon binnen het team. Daarnaast coördineer je het facilitybeheer van de gebouwen, met aandacht voor huurcontracten, verzekeringen, milieuvergunningen, inspecties en onderhoud. Als Office Manager zorg je voor een vlotte werking van het hoofdkantoor, volg je projecten op, beantwoord je oproepen, beheer je bestellingen en bewaak je orde en netheid. Tot slot ondersteun je de General Manager met agendabeheer, contactopvolging, ontvangst van klanten en de organisatie van interne evenementen.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Minimum 7 jaar ervaring binnen een operationele rol met verantwoordelijkheden
- Sterk in soft skills, peoplemanagement
- Ondernemend, stressbestendig, oplossingsgericht
- Discreet, empathisch en assertief, matuur
Wat krijg je hiervoor terug?
- Marktconforme verloning met wagen en voordelen
- Functie met veel autonomie
- Werktools
Heb je interesse in deze vacature als HR & Office Manager in regio Waregem? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Veronique Bierman op 0477/25 99 18. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI