INSIDE SALES / CONTRACTBEHEER

Steenokkerzeel | Administratief bediende backoffice | Contractbeheer | Nederlands en Frans | Vast contract

Over de organisatie

Onze klant is een KMO uit Steenokkerzeel en een bekende speler in hun sector. Je komt als Administratief bediende backoffice terecht in een leuk en stabiel team, waarbij je in tandem werkt met de Contract Manager. Het bedrijf heeft flexibele uren waar je 40 uren per week werkt. Hierdoor heb je jaarlijks recht op 32 verlofdagen. Ze staan bekend omwille van hun goede werksfeer en uitstekende opleiding bij de opstart.


Jouw nieuwe functie

Als Inside sales / contractbeheerder voer je een uitgebreide administratieve job uit. Je komt op de aftersales afdeling terecht en bent verantwoordelijk voor het beheer van de onderhoudscontracten. Hiervoor doe je de nodige berekeningen en opvolgingen met de klant. Daarnaast verwerk je de onderhouds- en interventietickets. Nadat de technieker bij de klant is langsgegaan, verwerk je ook het rapport in de database en maak je eventuele offertes op voor herstellingen. Zodra alles afgerond is, zorg je voor een nauwkeurige facturatie. Dit combineer je met verschillende andere administratieve taken ter ondersteuning van de collega’s. Sporadisch heb je ook telefonische contacten met klanten die inbellen met vragen over contracten en facturen.

Jouw profiel

Voor deze job als Inside sales / Contractbeheerder is Hays op zoek naar iemand die:

  • Vlot communiceert in het Nederlands en Frans.

  • Minimum een bachelordiploma in een administratieve richting behaald heeft

  • Beschikt over een eerste administratieve werkervaring waarbij contractbeheer een groot deel van de job is

  • Administratief sterk is en graag met cijfers werkt.

  • Leergierig is en gestructureerd kan werken volgens verschillende procedures.

  • Tenslotte ben je een teamplayer die betrouwbaar is en zin heeft voor initiatief.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant uit Steenokkerzeel kan een snelle opstart voorzien met:

  • Onmiddellijk een vast contract

  • Een aantrekkelijke verloning volgens jouw ervaring

  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag

  • Groepsverzekering

  • Hospitalisatieverzekering

  • Niet-recurrente bonus op jaarbasis

  • Fietsvergoeding indien van toepassing



Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als Administratief bediende backoffice voor een KMO uit Steenokkerzeel? Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Healthcare & Medical
Lieu
Steenokkerzeel
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Vast contract / 2800-4000 Euro bruto/maand
Réf. :
1105411

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à INSIDE SALES / CONTRACTBEHEER

  • Delivery Project Manager

    Huizingen | IT | Delivery Project Manager | FR EN (NL) | Applicative experience | ref. 1109558
    HuizingenSalary according to experience
  • Internal Sales Coördinator

    Aalst | Brandveiligheid | Commerciële binnendienst | Administratie & Klantencontact | 29 verlofdagen | 1109455
    East Flanders€2.600 - €3.500
  • Team Leader Inside Sales

    Brussel | Team Leader Internal Sales | Master | Ervaring | Excel/Salesforce | FR/NL/EN | Vast contract + auto
    Brussels€ 3500 - € 4500 bruto/maand + extralegale voordelen