Jouw nieuwe functie
Als Inside Sales ben je verantwoordelijk voor bestellingen en het verstrekken van informatie over binnenkomende verzoeken per telefoon & e-mail. Je staat in voor de administratieve opvolging van de bestellingen van A tot Z, de codering en de opvolging achteraf. Je behandelt proactief klachten en leveringsproblemen en stelt passende oplossingen voor. Je volgt de betalingen van de klanten op en zorgt voor een correcte administratieve afsluiting van de dag.
Jouw profiel
Voor deze veelzijdige functie zijn wij op zoek naar een dynamisch, klant-/oplossingsgericht en communicatief vaardig persoon. Je bent flexibel, stressbestendig en werkt met administratieve precisie. Je hebt een goede kennis van het Nederlands en het Frans. Kennis van het Engels is een pluspunt. Je hebt ervaring als telefonist/ callcentermedewerker. Je bent een enthousiast persoon. Je hebt ervaring in klantenservice en/of logistiek. Je bent onmiddellijk of snel beschikbaar.
Jouw nieuw bedrijf
Onze klant is een familiebedrijf gespecialiseerd in afvalverwerking. Ze zijn gelegen in Nijvel en zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant zal je een fulltime contract aanbieden. Je zal beginnen met een interimcontract met uitzicht op een vast contract. Salaris 2400 - 2650€ bruto (afhankelijk van ervaring) + maaltijdcheques.
Volgende stap
Interesse in deze Internal Sales baan ? Solliciteer nu online!
Voldoet deze jobaanbieding niet volledig aan jouw verwachtingen? Aarzel niet om contact op te nemen met Nidia Loureiro de Sà (010/233.868) om andere mogelijkheden te bespreken.
Téléphone: 0470 19 10 60