Over de organisatie
Voor een toonaangevende en sterk groeiende speler in de brandveiligheidssector zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en dynamische Internal Sales Coördinator. Onze klant is een gerenommeerde dienst- en adviesverlener gespecialiseerd in brandbestrijding en brandveiligheid, met oplossingen op maat voor grote industriële en commerciële klanten. Denk hierbij aan risicobeoordelingen, periodiek onderhoud, trainingen en evacuatie-oefeningen. Ze staan bekend om hun klantgerichtheid, oplossingsgericht denken en uitstekende service.
Jouw nieuwe functie
Als Internal Sales Coördinator speel je een centrale rol in de commerciële binnendienst. Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw klanten en zorgt voor een correcte en vlotte administratieve opvolging van a tot z.
Concreet behoren volgende taken tot jouw pakket:
- Je bent het vaste aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille en biedt hen ondersteuning met raad en daad
- Je stelt offertes op, bezorgt ze aan klanten en volgt ze nauwgezet op
- Je verwerkt bestellingen in het systeem en zorgt dat alle info correct wordt doorgegeven aan de betrokken afdelingen
- Samen met de accountmanager stel je aanbestedingsdossiers op en zorg je dat deze tijdig worden ingediend
- Je werkt nauw samen met accountmanagers, je collega’s van internal sales, planning en contractbeheer
- Je draait mee in een beurtrol voor het onthaal van bezoekers die fysiek langskomen op kantoor
Jouw profiel
- Je beschikt over een bachelordiploma of hebt relevante ervaring in een commerciële binnendienstfunctie
- Je werkt graag klantgericht en haalt voldoening uit het helpen en ontzorgen van klanten
- Je bent communicatief en administratief sterk, klantgericht en nauwkeurig en behoudt ook in drukke situaties een rustige en positieve houding
- Je hebt ervaring met ERP-systemen (kennis van Business Central is een pluspunt)
- Je bent vlot in MS Office
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans en vooral de durf om het te spreken (voor klantcontact wanneer nodig – vaak om door te verbinden)
- Je bent zelfredzaam: je neemt initiatief, denkt proactief en durft zelf feedback of extra opleiding te vragen
- Je bent een echte teamspeler met een hands-onmentaliteit, die zich goed voelt in een dynamische werkomgeving
Wat kan je verwachten?
Je komt terecht in een compact en energiek team met collega’s die elkaar ondersteunen, snel schakelen en sterk zijn in administratieve nauwkeurigheid. Je krijgt de ruimte om je taken zelfstandig aan te pakken, maar je staat er nooit alleen voor. In ruil voor jouw inzet als Internal Sales Coördinator krijg je:
- Een dynamische en groeiende organisatie met een open en informele werksfeer
- Een marktconform salaris volgens ervaring
- Flexibele werkuren: je start tussen 7u30 en 9u en werkt in een 39-urenweek
- 29 verlofdagen (waarvan 3 vaste brugdagen)
- Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk na een inwerkperiode van 6 maanden
- Een onboardingtraject met zowel theorie als praktijk, inclusief het meedraaien met service techniekers en accountmanagers
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
Solliciteer nu!
Ben jij de administratief sterke, klantgerichte Internal Sales Coördinator die wij zoeken? Na een eerste kennismaking volgen er één à twee gesprekken bij de klant. Bij een wederzijdse klik ontvang je een concreet loonvoorstel op maat. Nog vragen of graag meer info? Contacteer Eva De Brabant van Hays Office via eva.debrabant@hays.com of telefonisch via 09 210 52 76.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI