INTERNAL SALES MEDEWERKER

Roeselare | Vlot in NL/FR | communicatief | flexibele uren / 6 adv dagen | 1092883
Over de organisatie
Deze klant is een internationaal dienstverlenend bedrijf. Zij zorgen voor een veilige en gezonde leefomgeving binnenshuis via inspecties, garanties en verzekeringsovereenkomsten en zijn actief binnen de ongediertebestrijding, voedselveiligheid, bedrijfshygiëne en gebouwzorg.

Jouw nieuwe functie
Je staat in voor de administratieve flow van een klantenportefeuille, van begin tot einde, samen met jouw vaste Sales-collega. Je bent een aanspreekpunt voor de klant en helpt hen zo goed mogelijk via telefoon of mail, of het nu om algemene informatie, hun dossier of naverkoop gaat. Merk je een sales opportuniteit of mogelijk probleem op? Super, je wacht niet af en pakt het meteen aan of schakelt je collega's in.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van onze klanten: offertes opstellen, verkoop ondersteunen, facturen maken & contacten opvolgen.
  • Het opbouwen van langetermijnrelaties met de klanten staat centraal.
  • Samen met jouw account manager, planners & technische dienst zoek je naar de beste oplossing. Je werkt als team samen om de vooropgestelde omzet te behalen.
  • Je behandelt klachten en gaat in gesprek met de klant.
  • Je belt particuliere aanvragen op en volgt deze ook op.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Voor deze functie mikken we op bachelorniveau die naast de nodige dosis commercialiteit ook gedreven en enthousiast is qua persoonlijkheid. Je bent vlot in het Nederlands & Frans. Je werkt goed met MS Office en werkte eerder met een ERP. Je werkt graag zelfstandig als in team, houdt van initiatief nemen en kan prioriteiten stellen wanneer nodig. Je bent flexibel ingesteld, en springt bij waar nodig.
  • Woonachtig in of rond Roeselare
  • Goede kennis van het Office-pakket
  • Ervaring is mooi meegenomen
  • Commerciële feeling & communicatief sterk (NL perfect/FR goed)

Wat krijg je hiervoor terug?
In ruil krijg jij een afwisselende job met veel verantwoordelijkheid, leuke collega’s waarbij je altijd terecht kan en een prettige werksfeer waarin zeker gelachen mag worden. Daarnaast zijn er horizontale of verticale doorgroeimogelijkheden en kan je deelnemen aan inhouse of externe opleidingen en bijscholingen.
  • een vast bediendencontract onbepaalde duur
  • eco- en maaltijdcheques
  • CAO-90 collectieve prestatiebonus (a.d.h.v. doelstellingen)
  • een 13de maand & dubbel vakantiegeld
  • een hospitalisatie- en groepsverzekering
  • home office

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als customer service medewerker regio Roeselare? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Louise-Marie Verbrugghe op +32 (0)56 23 05 87. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw ambities.
#LI-DNI
#1092883
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
MARKTCONFORM MET EXTRALEGALE VOORDELEN
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Marktconform met extra legale voordelen
Réf. :
1092883

Contacter un consultant

Contactez Louise-Marie Verbrugghe, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: +3256230587