Ben jij klaar voor je eerste job of breng je al wat relevante ervaring mee en heb je zin in een uitdaging met klantencontact, administratie, in een sector waar je mensen helpt? Dan ben jij misschien de Klantenadviseur Expats die wij zoeken!
Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een toonaangevende organisatie in de zorg- en welzijnssector, bekend om haar klantgerichte aanpak en innovatieve dienstverlening. De organisatie zet sterk in op het ondersteunen van nieuwkomers en internationale studenten, en streeft ernaar hen zo goed mogelijk te begeleiden bij hun inschrijving en integratie. De sfeer is informeel en er heerst een cultuur van vertrouwen, flexibiliteit en samenwerking.
Jouw nieuwe functie
Als Klantenadviseur Expats ben jij de eerste aanspreekpersoon voor nieuwkomers zoals expats en studenten. Je helpt hen door het administratieve proces van aansluiten en inschrijven, zodat zij zich snel en vlot kunnen vestigen. Je takenpakket bestaat onder andere uit:
Het opvragen en nauwkeurig controleren van diverse documenten bij de klanten
Het begeleiden van klanten door het hele inschrijvingsproces en hen ontzorgen waar nodig
Regelmatig afstemmen met de personeelsdienst om correcte informatie te verzamelen en te delen
Commercieel meewerken aan het aansluiten van nieuwe klanten.
Administratief nauwkeurig en accuraat werken, waarbij een foutloze verwerking cruciaal is
Je werkt voornamelijk vanuit het kantoor in Gent, met minstens één dag per week op het kantoor in Wilrijk. De overige dagen kan je flexibel thuis of op kantoor werken in Gent.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn in deze rol?
Je hebt een commerciële flair en bent sterk servicegericht.
Administratief ben je zeer nauwkeurig en gestructureerd; dit is essentieel voor het succes in deze rol.
Je kan goed zelfstandig werken en wacht niet af, maar neemt zelf initiatief.
Talenkennis: je spreekt en schrijft vloeiend Frans en Engels, en hebt voldoende kennis van het Nederlands voor interne communicatie en opleidingen.
Je bent klantgericht, communicatief vaardig en hebt een hands-on mentaliteit.
Wat je van ons mag verwachten
In ruil voor jouw inzet als Klantenadviseur Expats ontvang je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket:
Een marktconform salaris
Flexibele werkuren met een hybride werkomgeving (2 dagen op kantoor, 3 dagen thuis).
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering
Goepsverzekering.
20 vakantiedagen + 6 ADV-dagen en 3 sectorale verlofdagen.
Opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke groei binnen een dynamisch team.
Solliciteer nu!
Ben jij de Klantenadviseur Expats die wij zoeken voor ons kantoor in Gent? Klik op ‘solliciteer nu’ om jouw CV te sturen. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Eva De Brabant van Hays Office Professionals via eva.debrabant@hays.com of 09 210 52 76. Na een eerste kennismaking met ons volgt er een gesprek bij de klant.
Is deze functie niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe uitdaging? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI