Over de organisatie
Je komt terecht in een warm en sociaal dienstverlenend bedrijf dat inzet op mensgerichte ondersteuning en expertise. Teamspirit staat hier centraal: je wordt omringd door collega’s die écht samenwerken en waar jouw welzijn en work-life balance geen loze woorden zijn, maar een prioriteit.
Jouw nieuwe functie
Ben jij iemand die energie haalt uit telefonisch contact en het helpen van mensen? Dan is dit jouw kans. Als klantenadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je behandelt hun vragen en dossiers voornamelijk telefonisch (90%) en zorgt voor een correcte en empathische opvolging. Je denkt mee in oplossingen en zorgt ervoor dat elke klant zich gehoord voelt. Naast het telefonisch contact neem je ook enkele administratieve taken op.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Eerste ervaring in klantcontact is een plus
- Talenkennis: Nederlands en Frans
- Vlot met MS Office (Word, Excel)
- Communicatief sterk, assertief en een echte teamplayer
- KPI’s of uitdagende gesprekken schrikken je niet af, je ziet ze als een kans om te groeien
Wat krijg je hiervoor terug?
- Bruto maandloon tussen €2.700 en €3.200
- Maaltijdcheques van €8
- Ecocheques
- Sociaal abonnement
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- CAO90 bonus en cafetariaplan
- 35 verlofdagen (20 wettelijk + 12 adv + 3 extra)
- Mogelijkheid tot 3 dagen thuiswerk per week
Solliciteer direct op deze vacatureSolliciteer vandaag nog en maak het verschil voor klanten die jouw hulp écht waarderen. Neem contact op met Nicole Flores van Hays Office Support via 09 210 52 74 of klik op ‘Solliciteren’.
Niet helemaal jouw ding, maar wél op zoek naar een nieuwe uitdaging? Laat van je horen voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI