Jouw nieuwe functie
Als klantendienstmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je helpt hen telefonisch of schriftelijk met vragen, klachten of problemen en zoekt steeds naar een passende oplossing. Je draagt bij aan een positieve klantbeleving en werkt mee aan het verbeteren van interne processen.
- Beantwoorden van klantenvragen via telefoon, e-mail of chat
- Oplossen van klachten en technische of administratieve issues
- Registreren en opvolgen van dossiers in interne systemen
- Signaleren van terugkerende problemen en meedenken over verbeteringen
- Informeren van klanten over producten, diensten en promoties
- Samenwerken met collega’s en andere afdelingen voor een vlotte afhandeling
Jouw profiel
- Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte houding
- Stressbestendig en oplossingsgericht
- Vlot met digitale tools en systemen
- Teamspeler met verantwoordelijkheidsgevoel
- Flexibel inzetbaar in wisselende shiften
De arbeidsvoorwaarden
- Competitief loon
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Pensioenplan
- Personeelskortingen
- Mogelijkheid tot thuiswerk
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie cevahir.gencer@hays.com.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI