Over de organisatie
Onze klant is een internationale speler in transport en logistiek, gespecialiseerd in het verzenden van goederen via lucht-, zee- en wegvervoer. Van dagelijkse producten tot grote industriële zendingen: zij zorgen ervoor dat alles veilig en op tijd op de juiste bestemming aankomt. Voor hun vestiging in de regio Machelen zoeken we een enthousiaste collega die mee het verschil wil maken.
.
Jouw nieuwe functie
Je werkt op onze cross-dock afdeling, waar vrachtwagens, zeecontainers en luchtvrachtzendingen van diverse klanten aankomen.
Je zorgt voor alle administratieve documenten, zoals douaneformulieren en transportdocumenten.
Je opent operationele dossiers in interne systemen en volgt deze volledig op.
Je houdt de voorraad per klant actueel.
Je verzorgt facturatie en dataverwerking.
Je behandelt inkomende en uitgaande orders en volgt zendingen op
Jouw profiel
Je hebt een logistieke opleiding gevolgd of beschikt over gelijkwaardige ervaring.
Je bent administratief sterk en werkt vlot met computers.
Je hebt een hands-on mentaliteit en ziet werk.
Je bent zowel zelfstandig als een echte teamspeler.
Je bent communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en proactief.
Je kent basisformaliteiten zoals CMR, Packing List, T1, Ex A.
Je spreekt goed Nederlands en Engels (Frans is een plus).
De arbeidsvoorwaarden
Een vast contract met marktconform loon en extra-legale voordelen.
Een 39-urenweek, van maandag tot vrijdag (8u30 – 17u00).
Een uitgebreid opleidingsaanbod en doorgroeimogelijkheden binnen een stabiele organisatie.
Een professionele werkomgeving met een collegiale sfeer.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 0476295503
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217