Je nieuwe functie
Als logistiek bediende sta je hoofdzakelijk in voor:
• Planning van transporten over de weg
• Omboeken van offertes naar orders
• Stockbeheer (opvolging voorraad materialen)
Eventueel:
• bestelbonnen opstellen en/of facturatie controle
Samen met jouw collega’s staan jullie garant voor de dienstverlening van de verschillende klanten van het bedrijf. Voor deze functie hoef je geen voorgaande technische kennis te hebben.
Jouw profiel
• Geen diplomavereisten
• Ervaring is fijn, maar niet vereist
• Je bent vloeiend Nederlands-/Franstalig
• Gedreven, ordelijk, nauwkeurig, leergierig
• Kennis van Microsoft Office (Word, Outlook, Excel)
• Mooi meegenomen: kennis van Dimasys (voor het ingeven van orders en opvolgen van stock)
Jouw persoonlijkheid wordt gekenmerkt door administratieve & georganiseerde eigenschappen, je kan zelfstandig werken en bent stressbestendig.
Een goede ingesteldheid is voor zowel jezelf als je toekomstige collega’s belangrijk!
De arbeidsvoorwaarden
Voor deze job biedt het bedrijf een aantrekkelijke salaris afhankelijk van ervaring:
- € 2400 bruto - ….
- groepsverzekering + maaltijdcheques
- 20 wettelijke vakantiedagen en 9 ADV-dagen. (37,5u/ week)
- Interim optie of vast contract afhankelijk van gesprek!
- Snelle opstart!
Over de organisatie
Het bedrijf is gelegen in Machelen en telt in totaal bijna 40 werknemers, waarbij ze zich specialiseren in het ondersteunen van de bouwindustrie op vlak van ruwbouw. Vertrouwen, solidariteit en verantwoordelijkheidszin zijn hun vaste waarden.
De volgende stap
Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Purchasing & Logistics kan je contact opnemen met Axel Bulambo van Hays Diegem via 02/227.39.84 #1094908