Over jouw nieuwe werkgever
Voor onze goede klant, marktleider in de Benelux en actief in de medische sector, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Ze zijn een mooie én kwalitatieve speler in de regio. Ze hebben meerdere vestigingen in België en er heerst hier een open en vlakke werkcultuur.
Jouw takenpakket
In deze functie als logistiek coördinator bestaat je takenpakket uit diverse administratieve taken binnen het aankoop en leverproces:
- Verantwoordelijk voor de volledige logistieke flow: van bestelling tot installatie.
- Dagelijkse communicatie met leveranciers en klanten over leveringen en deadlines.
- Verwerking van verzenddocumenten en attesten
- Coördinatie en opvolging van transporten met externe partners.
- Onderhoud van logistieke databestanden (zoals artikelinformatie en prijzen).
- Actieve bijdrage aan verbeteringsprojecten en procesoptimalisatie.
Jouw profiel
- Bachelor denkniveau
- Minimum 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie (aankoop, logistiek, supply chain)
- Ervaring met ERP is een must, liefst ook een degelijke kennis hiervan (niet enkel order input)
- Goede kennis MS Office (Excel)
- Je spreekt vlot Nederlands, Engels en Frans!
- Je bent probleemoplossend, bent hands-on en communicatief sterk
- Je bent stressbestendig, nauwkeurig en kan prioriteiten stellen
De arbeidsvoorwaarden
- €3000 - €4000 bruto + extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, en ecocheques)
- Werkuren van 8u30 tot 17u
- Thuiswerk mogelijk tot 2 dagen per week
- Voltijdse tewerkstelling
- 32 vakantiedagen – vrij te kiezen
- Familiale, leuke werksfeer
- Coaching on the job
Solliciteer meteen
Is deze job jou op het lijf geschreven? Stel vandaag nog jouw kandidatuur online of via phoenix.dejonghe@hays.com
#LI-DNI