Management Assistant CEO

Communicatie | Afwisseling | Verantwoordelijkheid | Ondersteuning | NL – ENG - FR | 1107512
Over de organisatie
Je komt terecht in een dynamisch internationaal bedrijf met mooie waarden en normen. Dit bedrijf staat voor vooruitgang en dit merk je niet alleen aan hun product maar ook aan de persoonlijke groei van hun medewerkers. Je werkt in een prachtige omgeving met de nodige professionele ondersteuning.

Jouw nieuwe functie
Als management assistant bied je een ondersteunende rol voor de CEO, CFO, directeur en het management team. Dagelijks zorg je voor een administratieve en organisatorische ondersteuning. Je staat in voor het boeken van hotels, vluchten en restaurants. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer en plan je verschillende meetings in. Met je verzamelde informatie bereid je de sales presentaties voor. Ook zorg je dat de nodige documenten aanwezig en eventueel ondertekend zijn. Ten slotte sta je in voor het organiseren van beurzen en evenementen van A tot Z. Ad hoc kunnen er nog andere functiegerelateerde taken bijkomen.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
  • Bachelordiploma communicatie / office management / bedrijfsmanagement
  • Eerste ervaring binnen een gelijkaardige functie
  • Zeer goede kennis NL – ENG – FR
  • Teksten kunnen schrijven en administratief sterk zijn
  • Communicatief, flexible, organisatorisch
  • Stressbestendig, doelgericht en assertief

Wat krijg je hiervoor terug?
  • Aantrekkelijk loon tussen bruto €3000 en €4500
  • Maaltijdcheques van 8 euro
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Onkostenvergoeding
  • CAO90
  • Glijdende werkuren
  • 32 verlofdagen
  • Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als management assistant? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Ardooie
Spécialité
Office Administration
Salaire
Bruto €3000-€4500 + MC8, GV, HV, CAO90, TW, 12 adv
Réf. :
1107512

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Management Assistant CEO

  • Office Assistant

    Izegem | Office Assistant | Administratie | Projectfacturatie | Debiteurenbeheer | NL-FR | 1107718
    Izegem€2800-€3500 + MC, GV, 6 adv, bedrijfswagen
  • Administratief Medewerker Milieu

    Regio Tielt | Administratief Medewerker Milieu | Bachelor (bio)chemie, agro- en biotechnologie | 1107617
    Tielt€2500 - €3500 bruto + extralegale voordelen + thuiswerk
  • Administratief Commercieel Bediende

    Passendale | Administratief Commercieel Bediende | Onthaal | Agendabeheer | Stockopvolging | 1106418
    Regio Zonnebeke€2300 - ... bruto + voordelen
  • Administratief Medewerker Marketing

    Kortrijk | Administratief Medewerker Marketing | Bouw | Administratie | Ondersteuning | Facturatie | 1107768
    Kortrijk€2800-€3500 + MC, GV, HV, adv, bedrijfswagen
  • Technisch administratief bediende hout

    Technisch administratief bediende hout | Familiale KMO | Glijtijden | Verlof vrij te kiezen | 1106874
    KortrijkMarktconform loon + extralegale voordelen