Management Assistant

Regio Gent | Internationale omgeving | Management Assistant | Fulltime of 4/5 | NL EN FR | 1108915
Ben jij een ervaren en discrete Management Assistant die de rechterhand wil zijn van een ervaren CEO? Werk je graag zelfstandig in een internationale en dynamische werkomgeving? Wil jij je organisatorische en administratieve talenten inzetten om de dagelijkse werking van het topmanagement vlekkeloos te laten verlopen? Dan is deze rol als Management Assistant iets voor jou!

Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een internationaal opererende onderneming actief in de haven- en logistieke sector, met een stevige reputatie en vestigingen verspreid over de hele wereld. Vanuit het hoofdkantoor in regio Gent ondersteun je rechtstreeks de CEO in de dagelijkse werking binnen een professionele, no-nonsense context.

Jouw nieuwe functie
Als Management Assistant ben je de onmisbare steun van de CEO. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket, waarbij discretie en zelfstandigheid centraal staan. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Administratieve en organisatorische ondersteuning van de CEO, inclusief behandeling van vertrouwelijke documenten en correspondentie in meerdere talen (Nederlands, Frans, Engels)
  • Beheren van de agenda, organiseren van afspraken, vergaderingen en internationale reizen (zonder zelf mee te reizen)
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten
  • Rapporteren over lopende dossiers en ad hoc verzoeken snel en efficiënt opvolgen
  • Ontvangen en begeleiden van gasten tijdens vergaderingen
  • Notuleren en verslagen maken van vergaderingen wanneer nodig
  • Zelfstandig prioriteiten bepalen en problemen oplossen binnen de opdracht van de CEO

Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Management Assistant?

  • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol op directie- of executive-niveau
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, met een goede kennis van het Engels
  • Je bent organisatorisch en administratief sterk
  • Je hebt een hoge mate van discretie, integriteit en zelfstandigheid
  • Je bent stressbestendig en flexibel in een veranderende omgeving
  • Je bent een vlotte gebruiker van MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Je hebt een flexibele mindset om mee te denken met een ervaren CEO

Wat je in ruil mag verwachten:
  • Marktconform salarispakket, afhankelijk van ervaring
  • Maaltijdcheques (€ 5/dag)
  • Groepsverzekering
  • Flexibele werkuren binnen een 38-urige week, start tussen 8 uur en 9 uur
  • 23 verlofdagen
  • Fulltime tewerkstelling of mogelijkheid 3/5 of 4/5

Solliciteer nu!
Wil jij deze sleutelrol opnemen als Management Assistant? Na een eerste gesprek met onze Hays-consultant volgt een selectieronde bij de klant en de CEO zelf. Bij een goede match ontvang je een aantrekkelijk voorstel.

Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met Eva De Brabant van Hays Office via 09 210 52 76.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Supply Chain & Logistics
Lieu
East Flanders
Spécialité
PA and Secretarial
Salaire
Marktconform salaris + extralegale voordelen
Réf. :
1108915

Contacter un consultant

Contactez Eva De Brabant, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 092105276

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217