Management Assistant

Diegem | Management Assistant | Internationaal bedrijf | NL-ENG | snelle opstart via interim |

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf uit Diegem actief in de financiële sector. Ze staan bekend omwille van een goede opleiding op korte termijn en doorgroeimogelijkheden op lange termijn. Zij werken 38 uren per week waarbij de werkuren flexibel in te vullen zijn. Na een uitgebreide opleiding heb je de mogelijkheid om te kiezen voor 2 dagen thuiswerk per week. Daarnaast kom je terecht in een modern gebouw dat vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Jouw nieuwe functie

Als Management Assistant voer je een uitgebreide administratief ondersteunende job uit. Je zal het management administratief ondersteunen op verschillende vlakken en zal ad hoc taken toegewezen krijgen.

Zo volg je klantendossiers op van a-z, maar ben je ook verantwoordelijk voor het updaten van de database, opmaken van presentaties, voorbereidingingen in Exel, briefwisseling in Word en facturatie. Je beheert de agenda’s van meerdere personen en bent verantwoordelijk voor de organisatie van de verschillende meetings en travel arrangements. Je staat niet rechtstreeks in contact met de klanten, maar hebt veel contact met interne collega’s om de job goed te kunnen uitoefenen. Zo zal je ook de collega’s van HR administratief ondersteunen op verschillende vlakken.

Jouw profiel

Voor deze job als Management Assistant zoekt Hays een organisatorisch sterke kandidaat die

  • Vlot communiceert in het Nederlands en Engels. Bij voorkeur heb je ook een goede kennis Frans.

  • Een eerste administratieve werkervaring kan voorleggen als management assistant, office assistant of personal assistant.

  • Gemotiveerde schoolverlaters met een bachelordiploma (vb: Office Management) komen ook in aanmerking.

  • organisatorisch sterk is waardoor je goed met deadlines kan omgaan.

  • Leergierig en punctueel is

    De arbeidsvoorwaarden

Voor deze job als Management Assistant biedt onze klant uit Diegem een:

  • snelle opstart via interim

  • aantrekkelijke verloning volgens jouw ervaring

  • maaltijdcheques van 8 euro per dag

  • thuiswerkvergoeding van 150 euro netto per maand

Vanaf het vast contract komen er nog andere voordelen bij:

  • Iphone en abonnement

  • groepsverzekering

  • hospitalisatieverzekering

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze organisatorische job als Management Assistant bij een internationaal bedrijf uit Diegem? Solliciteer dan snel via onderstaande knop.

Voor andere jobs binnen Office Support kan je ook contact opnemen met Stijn Alens op 02/709.84.38


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Business or Management Consultancy
Lieu
Machelen
Spécialité
PA and Secretarial
Salaire
2500-3000 euro bruto
Réf. :
1110318

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Management Assistant

  • Management Assistant

    Zonnebeke | Coördinatie | Klantencontact | Duurzaam | Familiebedrijf | Internationaal | NL, FR, ENG | 1108528
    ZonnebekeAantrekkelijke verloning (€2500-€3500 bruto)
  • Management Assistant

    Ondersteuning | Agendabeheer | Management | Administratie | 1110255
    StadenAantrekkelijk verloning (€ 2500 en € 3000 bruto)
  • Office Manager

    Diegem | Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart mogelijk |
    Diegemvast contract: 3000-5200 euro bruto
  • Freelance Office Manager

    Diegem | Freelance Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart moge
    DiegemAantrekkelijke verloning volgens ervaring
  • Management Assistant

    Regio Evergem | Directie assistent | KMO | Agendabeheer | NL-EN-FR | Logistiek | 1109793
    East FlandersMarktconform salaris + extralegale voordelen