Management Assistant

Ondersteuning | Agendabeheer | Management | Administratie | 1110255

Over de organisatie

Onze klant binnen de voedingssector is gelegen regio Staden en kenmerkt een familiale werkomgeving.

Jouw nieuwe functie

Binnen deze functie maak je deel uit van het ondersteunende team van onze CEO. Je helpt bij het beheren van zijn agenda, volgt actiepunten op en zet nieuwe projecten in gang. Daarnaast organiseer je bedrijfsfeesten, zorg je voor eindejaarsgeschenken en neem je praktische zaken op zoals het boeken van vliegtickets, hotels, huurwagens en het regelen van opleidingen. Door deze brede waaier aan taken krijg je een goed beeld van hoe het bedrijf werkt en leer je de organisatie van binnenuit kennen. Het doel is om na een paar jaar door te groeien naar een interne functie die perfect aansluit bij jouw talenten en ambities. Deze job is dus niet alleen een boeiende start, maar ook een springplank naar de volgende stap in je carrière.

Jouw profiel

  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Schoolverlaters komen ook in aanmerking
  • Goede kennis NL – FR – ENG
  • Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Proactief, flexibel, communicatief sterk
  • Je kan om met vertrouwelijke informatie en bent administratief sterk

De arbeidsvoorwaarden
  • Aantrekkelijk verloning tussen € 2500 en € 3000 bruto
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • GSM en abonnement
  • Cafetariaplan & benefits at work
  • 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als Management Assistant in Staden? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47.

Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Staden
Spécialité
Office management
Salaire
Aantrekkelijk verloning (€ 2500 en € 3000 bruto)
Réf. :
1110255

Contacter un consultant

Contactez Maite Oosterlinck, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472047

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Management Assistant

  • Management Assistant

    Diegem | Management Assistant | Internationaal bedrijf | NL-ENG | snelle opstart via interim |
    Machelen2500-3000 euro bruto
  • Management Assistant

    Regio Evergem | Directie assistent | KMO | Agendabeheer | NL-EN-FR | Logistiek | 1109793
    East FlandersMarktconform salaris + extralegale voordelen
  • Management Assistant

    Zonnebeke | Coördinatie | Klantencontact | Duurzaam | Familiebedrijf | Internationaal | NL, FR, ENG | 1108528
    ZonnebekeAantrekkelijke verloning (€2500-€3500 bruto)
  • Office Manager

    Diegem | Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart mogelijk |
    Diegemvast contract: 3000-5200 euro bruto
  • Freelance Office Manager

    Diegem | Freelance Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart moge
    DiegemAantrekkelijke verloning volgens ervaring