Management Assistant

Wielsbeke | Interieur | Administratie | Support | Internationaal | 16 adv-dagen | 1109794

Over de organisatie

Onze klant is een vooruitstrevend producent binnen de bouw- en interieursector, gespecialiseerd in innovatieve oplossingen voor vloerbekleding, wandpanelen en isolatiematerialen. Het bedrijf combineert technische expertise met een sterke designfocus en staat bekend om zijn dynamische werkomgeving waar ondernemerschap en samenwerking centraal staan.

Jouw nieuwe functie

Als administratief medewerker ondersteun je meerdere teamleden door het verzorgen van hun agendabeheer en het bieden van brede administratieve ondersteuning. Je maakt overzichten in Excel, beheert documenten zoals forecasting en stockbeheer, verzorgt de dagelijkse planning, controleert facturen en registreert opleidingen. Daarnaast zorg je voor een correcte lay-out van documenten en presentaties, keur je verlofaanvragen goed en voert gegevens in het ERP-systeem in. Je organiseert en bereidt vergaderingen voor, stelt verslagen op en volgt de afgesproken acties op. Tevens ondersteun je de voortgang van diverse projecten, overleg je met stakeholders en help je bij forecasting en budgettering. Je stimuleert het team om gemaakte afspraken na te komen en actieplannen te volgen. Verder ondersteun je financiële en aankoopprocessen en ben je verantwoordelijk voor het boeken van reizen. Met oog voor het team signaleer je bijzondere gelegenheden en draag je zorg voor het vieren daarvan. Tot slot fungeer je als back-up voor andere assistants binnen de organisatie bij afwezigheid.

Jouw profiel

  • Bachelor/ master diploma
  • 5 jaar relevante ervaring
  • Zeer goede talenkennis NL en EN, een goede basis FR
  • IT-kennis is een meerwaarde
  • Administratief sterk en nauwkeurig
  • Proactief, kritisch en een gestructureerde werker

De arbeidsvoorwaarden

  • Aantrekkelijke verloning (€ 3000-€ 4200 bruto)
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Flexibele werkuren met mogelijkheid tot thuiswerk
  • 16 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Fietslease
  • Bedrijfsrestaurant
  • Benefits@work

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse om aan de slag te gaan als management assistant? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Maïté Oosterlinck van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Wielsbeke
Spécialité
Office management
Salaire
Aantrekkelijke verloning (€ 3000 - € 4200 bruto)
Réf. :
1109794

Contacter un consultant

Contactez Maite Oosterlinck, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472047

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Management Assistant

  • Management Assistant

    Zonnebeke | Coördinatie | Klantencontact | Duurzaam | Familiebedrijf | Internationaal | NL, FR, ENG | 1108528
    ZonnebekeAantrekkelijke verloning (€2500-€3500 bruto)
  • Management Assistant

    Regio Evergem | Directie assistent | KMO | Agendabeheer | NL-EN-FR | Logistiek | 1109793
    East FlandersMarktconform salaris + extralegale voordelen
  • Production coordinator

    Production | coordination | technical industry | Zaventem | at location | 1109779
    Zaventem3000-4000 bruto