Over de organisatie
Onze klant is een vooruitstrevend producent binnen de bouw- en interieursector, gespecialiseerd in innovatieve oplossingen voor vloerbekleding, wandpanelen en isolatiematerialen. Het bedrijf combineert technische expertise met een sterke designfocus en staat bekend om zijn dynamische werkomgeving waar ondernemerschap en samenwerking centraal staan.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker ondersteun je meerdere teamleden door het verzorgen van hun agendabeheer en het bieden van brede administratieve ondersteuning. Je maakt overzichten in Excel, beheert documenten zoals forecasting en stockbeheer, verzorgt de dagelijkse planning, controleert facturen en registreert opleidingen. Daarnaast zorg je voor een correcte lay-out van documenten en presentaties, keur je verlofaanvragen goed en voert gegevens in het ERP-systeem in. Je organiseert en bereidt vergaderingen voor, stelt verslagen op en volgt de afgesproken acties op. Tevens ondersteun je de voortgang van diverse projecten, overleg je met stakeholders en help je bij forecasting en budgettering. Je stimuleert het team om gemaakte afspraken na te komen en actieplannen te volgen. Verder ondersteun je financiële en aankoopprocessen en ben je verantwoordelijk voor het boeken van reizen. Met oog voor het team signaleer je bijzondere gelegenheden en draag je zorg voor het vieren daarvan. Tot slot fungeer je als back-up voor andere assistants binnen de organisatie bij afwezigheid.
Jouw profiel
Bachelor/ master diploma
5 jaar relevante ervaring
Zeer goede talenkennis NL en EN, een goede basis FR
IT-kennis is een meerwaarde
Administratief sterk en nauwkeurig
Proactief, kritisch en een gestructureerde werker
De arbeidsvoorwaarden
- Aantrekkelijke verloning (€ 3000-€ 4200 bruto)
- Maaltijdcheques
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Flexibele werkuren met mogelijkheid tot thuiswerk
- 16 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
- Doorgroeimogelijkheden
- Fietslease
- Bedrijfsrestaurant
- Benefits@work
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse om aan de slag te gaan als management assistant? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Maïté Oosterlinck van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI