Over de organisatie
Onze klant is een sterk, dynamisch en groeiend bedrijf. Het bedrijf heeft sterke idealen en een aangename bedrijfscultuur.
Jouw nieuwe functie
Als Management Assistant ben je de rechterhand en de vertrouwenspersoon van de Manager Logistiek in het regionaal hoofdkantoor van Zemst.
Je staat in voor een brede waaier aan taken. Je bereidt communicatie voor, maakt verslagen en rapporten op en verzamelt en analyseert documentatie en cijfers. Daarnaast neem je diverse administratieve taken over, waarbij je zorgt voor structuur en efficiëntie en nauwlettend de deadlines bewaakt.
Je werkt uiterst nauwkeurig bij het nakijken van facturen en zet je organisatietalent in om vergaderingen te plannen en alle praktische elementen daarbij te verzekeren. Bovendien creëer je in PowerPoint overzichtelijke en aantrekkelijke presentaties die de inhoud helder en professioneel ondersteunen.
Als eerste aanspreekpunt binnen het team draag je bij aan een vlotte werking van de organisatie en ondersteun je collega’s waar nodig.
De arbeidsvoorwaarden
- Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies,..
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag
- 20 wettelijke vakantiedagen (op basis van de geleverde prestaties en tewerkstellingspercentage) aangevuld met extra bijkomende verlofdagen
- Flexibele arbeidstijden
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid
Solliciteer direct op deze vacature Interesse in deze boeiende job? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Hays Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Zaventem via olivia.vansoest@hays.com.
#LI-DNI