Als fulltime Marketing Manager Interieur (B2B) kom je terecht bij een West-Vlaamse, internationale speler actief in verlichting - vast contract en competitief salarispakket (incl. bedrijfswagen).
Jouw nieuwe werkgeverJouw nieuwe werkgever is een West-Vlaamse speler actief in het ontwerpen en produceren van verlichting. Hoewel onze partner een Belgisch familiebedrijf is, zijn ze internationaal actief met een sterke groei in Azië en Amerika. Jouw groeiende, nieuwe werkgever bevindt zich in West-Vlaanderen, dicht bij Kortrijk. Je komt terecht in een dynamische, commerciële werkomgeving met korte communicatielijnen en doorgroeimogelijkheden. De enthousiaste, gedreven collega’s krijg je er gratis bij. Als Marketing Manager Interieur (B2B) schrijf je mee aan de algemene, internationale marketingstrategie waarbij je twee leergierige en ambitieuze Omni Channel Marketeers aanstuurt.
Jouw nieuwe functieAls Marketing Manager Interieur (B2B) zorg je voor de vertaalslag van de overkoepelende marketingstrategie naar verschillende landen waarin onze partner actief is met behoud van de lokale sfeer. Bovendien sta je ook in voor de stroomlijning van B2B evenementen en het beheer van de POS-materialen en tools. Hiernaast stuur je ook een dynamisch team van twee leergierige Omni Channel Marketeers aan.
Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit;- Het uitdenken en uitvoeren van een marketingstrategie voor verscheidene landen en culturen door een lokale toets te geven aan de globale marketingstrategie van onze partner
- Het uitdenken en uitvoeren van regionale marketingplannen en kalenders, waarbij concrete marketinginitiatieven worden opgesteld en afgestemd op de lokale markten
- Het ondersteunen van de Sales teams door de juiste tools en materialen te voorzien. Hierbij beheer je de POS-materialen in samenwerking met grafische designers
- Het stroomlijnen van de wisselwerking tussen de lokale Sales teams en de marketingafdeling op HQ.
- Het opzetten en onderhouden van samenwerkingen met externe partners en lokale marketeers
- Het opvolgen, beheren en alloceren van de regionale marketingbudgetten
- Het organiseren en coördineren van alle B2B evenementen en beurzen, wat indien gewenst gepaard kan gaan met leuke reismogelijkheden
- Coördinerende rol binnen het marketingteam bestaande uit twee marketeers waarbij je hen begeleidt en zorgt voor een samenhangende uitvoering van de marketingstrategieën
Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Marketing Manager Interieur (B2B)- Je beschikt over een Bachelor of Master in een economische richting
- Je beschikt over een vijftal jaar ervaring als Marketing Manager, bij voorkeur in de productieomgeving
- Je kan zowel strategisch meedenken (30%), als op operationeel vlak dingen in handen nemen (70%)
- Je kan goed een helikopterzicht houden over verschillende taken
- Je hebt ervaring met het coördineren en begeleiden van een team
- Je neemt graag het voortouw en beschikt over een gezonde dosis ondernemingszin
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels
Wat je in ruil mag verwachten
In ruil voor deze fantastische opportuniteit als Marketing Manager Interieur (B2B) wordt jouw inzet beloond met: - Een marktconform salaris
- Maaltijdcheques (€8/dag)
- Ecocheques (€250/jaar)
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Bedrijfswagen en tankkaart/ laadpas
- Laptop, gsm met abonnement
- 12 ADV dagen, met een collectieve verlofperiode tussen kerst en nieuw
- Mogelijkheid tot twee dagen thuiswerk, flexibel in te plannen
Ben jij de coördinerende, ondernemende Marketing Manager Interieur (B2B) met een passie voor verlichting? Solliciteer snel online. Na een eerste screening via Hays, zullen er drie gesprekken plaatsvinden. Uiteindelijk ontvang je een loonvoorstel op maat.
Is deze job toch niet helemaal jouw ding, maar sta je wel open voor een nieuwe uitdaging binnen de Marketing & Retail? Wens je graag bijkomende informatie? Neem dan zeker contact op met Julie Van hoe van Hays Marketing via +32 (0)9 266 11 97.#LI-DNI