Medewerker Betalingen & Klantopvolging

Communicatief I Klantgericht I Analytisch I MS Office I Nederlands I Mechelen

Over de organisatie

Sluit je aan bij een organisatie die volop inzet op hernieuwbare energie en slimme oplossingen.

Jouw nieuwe functie

Ben jij nauwkeurig, klantgericht en hou je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie iets voor jou!

Je komt terecht bij een energieleverancier die inzet op duurzaamheid en klanttevredenheid.
Binnen het credit team werk je mee aan het rechtzetten van facturen en het beantwoorden van vragen van klanten en collega’s.
Je zorgt ervoor dat alles correct en duidelijk verloopt en dat klanten met een gerust gevoel verder kunnen.

Wat doe je zoal op een werkdag?
  • Je beantwoordt klantvragen over openstaande betalingen en herinneringen.
  • Je stelt betaalplannen op in overleg met de klant en volgens de interne richtlijnen.
  • Je volgt lopende betaalafspraken op en onderneemt actie bij afwijkingen.
  • Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen om dossiers correct af te handelen.
  • Je denkt mee na over hoe de betalingscommunicatie nog klantvriendelijker kan gemaakt worden.
  • Je rapporteert aan de teamleader.

Jouw profiel

  • Je bent analytisch ingesteld, sterk cijfermatig en je hebt een kritische geest.
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • Je beschikt over een goede kennis van SAP. Kennis van Siebel een plus.
  • Een basiskennis Excel is vereist.
  • Je bent een teamspeler met een hart voor de klant.
  • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als geschreven.
  • Je spreekt vlot Nederlands, hebt noties Engels. Kennis Frans is een plus.

De arbeidsvoorwaarden

  • We gaan voor een duurzame samenwerking. Je komt terecht in een aangename werkomgeving met een enthousiast en hecht team.
  • Een aantrekkelijke verloning & extralegale voordelen.
  • Goed werk moet evengoed beloond worden. Bovenop jouw aantrekkelijk salaris krijg je extra leuke voordelen.
  • De nodige ondersteuning
  • Je krijgt de juiste tools, opleiding, etc. Alles wat nodig is om de uitdagingen aan te gaan.
  • Een prettige informele werkomgeving
  • Hybride werken: Je werkt 40% op kantoor, 40% thuis en 20% thuis of op kantoor. Dit zorgt voor minder CO₂-uitstoot én een betere work-life-balance.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Energy, Utilities & Mining
Lieu
Mechelen
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Loon volgens barema
Réf. :
1108495

Contacter un consultant

Contactez Audrey Melis, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 032027976

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217