Medewerker commerciële binnendienst orderverwerking (NL/EN)

Hoboken | Administratie | Klantencontact | Internationale speler | Interim optie vast

Over de organisatie

Voor een internationaal bedrijf actief in een technische branche, kijkt Hays Antwerpen uit naar een nieuwe collega om het backoffice team te versterken. Het gaat om een financieel gezonde firma die een 100-tal jaar actief is en wereldwijd duizenden collega’s telt. Het betreft een voltijdse betrekking, interim optie vast.

Jouw nieuwe functie

Je komt terecht in het binnendienst team dat bestaat uit 3 collega’s en de manager. Je taken zullen onder andere bestaan uit:
  • Orders van klanten opvolgen en correct verwerken in het systeem
  • De levering van bestellingen opvolgen
  • Zorgen voor een correcte facturatie
  • Vragen van klanten beantwoorden via mail en oplossingen aanbieden
  • Nauw samenwerken met de backoffice manager

Jouw profiel

  • Je hebt een eerste administratieve ervaring in een commerciële binnendienst (orderopvolging, customer service, inside sales, sales support, etc.)
  • Je bent iemand nauwkeurig, communicatief, flexibel en administratief sterk
  • Je hebt affiniteit met technische producten
  • Je werkt graag in een hecht team waar iedereen elkaar ondersteunt
  • Je bent voltijds beschikbaar
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en goede kennis van het Engels
  • Je kan goed overweg met IT-systemen en het MS Office pakket. Daarenboven heb je ervaring met een ERP systeem (zoals bvb. SAP, Navision, Microsoft Dynamics, AS400, etc.)

De arbeidsvoorwaarden

  • Na een succesvolle interimperiode krijg je een vast contract
  • Naast een competitief salaris krijg je ook maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, collectieve bonus en een woon-werkvergoeding
  • Je geniet van 25 vakantiedagen op jaarbasis die je vrij mag inplannen
  • Je komt terecht in een tof team met aangename collega’s en een aangename en warme sfeer
Solliciteer direct op deze vacature

Interesse in deze vacature als administratief medewerker ? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Hoboken
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
€2800 - €3500 bruto + voordelen
Réf. :
1110294

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Medewerker commerciële binnendienst orderverwerking (NL/EN)

  • Backoffice medewerker spare parts NL/FR

    Kontich | Offertes spare parts + orderverwerking a-z | Internationaal technisch bedrijf | 12 ADV-dagen | FT
    Kontich2500 - 3500 + voordelen
  • Planner - Dispatch

    Leuven | Planner | Nederlands – Frans | Winkelinrichting | Vast contract
    Heverlee2800 tot 4000 euro bruto
  • Customer service IT-sector (NL-FR)

    Mechelen | Orderverwerking a-z in SAP + klantencontact B2B | NL-FR-EN | Gezonde speler in IT | 12 adv | FT
    Mechelen€2600 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Sales Support & Order Administrator

    Zaventem | Sales & Administratie | NL FR | IT-sector | Familiaal bedrijf | Vast contract
    Zaventemtot 4000 euro bruto/maand
  • Warehouse Operator (Tijdelijk)

    Stockbeheer I Verzendingen I Administratie I MS Office I SAP I Nederlands I Gent | 1109827
    GentVolgens barema