Medewerker Klantendienst (Inbound Calls)

Planner – Tweetalig NL/FR– Zaventem – Interim met optie vast

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf die actief bezig is met het ontwikkelen van producten en diensten voor waterbehandeling. Hun doel is om klanten waterbehandelingsinstallaties, -technologieën en -diensten aan te kunnen bieden en dit zo duurzaam mogelijk. Je komt terecht in een internationaal stabiel bedrijf met een topwerksfeer. Het kantoorgebouw is volledig vernieuwd en vlot bereikbaar zowel met de auto als met openbaar vervoer.

Jouw nieuwe functie

  • Je plant onderhoudsbezoeken in voor klanten (zowel B2B als B2C) en volgt afspraken nauwgezet op.
  • Je voert dagelijks veel uitgaande telefoons om afspraken vast te leggen of te verplaatsen.
  • Je behandelt inkomende oproepen met vragen, klachten of wijzigingen en blijft steeds klantgericht.
  • Je communiceert met techniekers en zorgt dat de juiste mensen en materialen aanwezig zijn.
  • Je registreert alle afspraken en wijzigingen in het systeem en ondersteunt basisadministratie.
  • Je denkt mee over oplossingen bij last-minute wijzigingen (bv. technieker ziek) en behoudt een positieve houding.
  • Je werkt vooral op industriële klanten (complexere planning), maar ondersteunt ook domestic klanten.

Jouw profiel

  • Je bent perfect tweetalig Nederlands-Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent communicatief, klantvriendelijk en kan omgaan met moeilijke gesprekken.
  • Je hebt een positieve ingesteldheid, gezond boerenverstand en bent stressbestendig.
  • Ervaring in planning of callcenter is een plus, maar attitude is belangrijker dan ervaring.
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en kan goed prioriteiten stellen.
  • Basiskennis van Excel is vereist; andere systemen leer je on the job.
  • Je bent dynamisch en houdt van veel telefonisch contact (80-90% van je dag).

De arbeidsvoorwaarden

  • Een interimcontract met optie vast in een stabiel, internationaal bedrijf met een familiale sfeer.
  • Een competitief salaris tussen €2.500 en €3.400 bruto, afhankelijk van ervaring.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ecocheques.
  • 20 verlofdagen + 6 ADV-dagen, werkuren: ma-vr 8u-12u / 13u-17u (vrijdag tot 16u).
  • Een moderne werkomgeving in Zaventem, goed bereikbaar met openbaar vervoer.
  • Geen thuiswerk, maar een hecht team en veel interne communicatie.
  • Doorgroeimogelijkheden op lange termijn binnen een stabiel bedrijf.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
Contracting / Freelance
Secteur
Other
Lieu
Zaventem
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2500 tot 3400 euro bruto
Réf. :
1110479

Contacter un consultant

Contactez Justine De Zutter, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 025411654

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Medewerker Klantendienst (Inbound Calls)

  • Customer Service Medewerker

    Communicatie | Commercieel | Aanspreekpunt | Coördinerende rol | NL/FR | 1109568
    KortrijkBruto €2800-€4400 + extralegale voordelen en 13 adv-dagen
  • Customer Service Medewerker

    Menen | Klantgericht en commercieel | Administratie | Opvolging | NL/FR/EN | 1110225
    Menen€ 2800 - € 4000 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Customer Service Medewerker

    Gistel | Klantencontact | Administratie | Offertes | Internationaal | Groeiend bedrijf | NL/DE | 1108385
    GistelAantrekkelijk loon (€2800-€4000)
  • Tijdelijke Customer Service Medewerker

    Klantencontact | Variatie | Communicatie | Publieke sector | 1110340
    Brugge€ 2500 - € 3200 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Sales Support Medewerker

    Zedelgem | Klantencontact | Telefonie | Verkoop | Doorgroeimogelijkheid | NL | 1109534
    ZedelgemAantrekkelijk loonpakket + 4 adv-dagen en extralegale voordelen