Medewerker Klantenfacturatie

Regio Antwerpen | Vast Contract | Hybride | NL/FR | Automotive | Groeimogelijkheden

Over de organisatie

Onze klant is een toonaangevende speler binnen de mobiliteitssector en biedt een breed scala aan diensten aan particulieren en bedrijven. De organisatie staat bekend om haar klantgerichtheid, innovatieve aanpak en sterke teamgeest. Je komt terecht in een dynamische en groeiende omgeving waar samenwerking en zorg voor mensen centraal staan.


Jouw nieuwe functie

Als ervaren Medewerker Klantenfacturatie ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige facturatie naar klanten en contractanten. Je stelt facturen op op basis van contractuele afspraken, volgt ordernummers op en zorgt voor de juiste bijlagen. Je beheert ook de opmaak en verzending van creditnota’s.
Je neemt de eindverantwoordelijkheid op over complexere dossiers en staat in voor de volledige premiefacturatie aan B2B-klanten. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor klanten bij vragen over facturen en onderhoud je klantrelaties op een professionele en klantvriendelijke manier. Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen en fungeert als back-up binnen het team.

Jouw profiel

  • Je hebt enkele jaren ervaring binnen een financiële of administratieve functie.
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig.
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht, ook in complexe dossiers.
  • Je denkt proactief mee en stelt verbeteringen voor.
  • Je bent flexibel en kan goed omgaan met verandering.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel).
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een praktische kennis van het Engels en Frans.

De arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende functie waarin je impact hebt op de werking van de organisatie.
  • Een hecht team dat je ondersteunt en samen met jouw uitdagingen aangaat.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, fietslease of vergoeding openbaar vervoer, groepsverzekering en personeelskortingen.
  • Een moderne werkplek in de regio Antwerpen met flexibele werkuren en de mogelijkheid tot drie dagen telewerk per week.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Automotive
Lieu
Zwijndrecht
Spécialité
Accounting support
Salaire
€2700 - €3600 bruto/maand
Réf. :
1108149

Contacter un consultant

Contactez Jasper Gerits, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 0477 34 94 33

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217