Medewerker Planning Personeel en Administratie NL/FR

Kontich | Administratie & Planning | NL & FR | 32 verlofdagen

Over de organisatie

Voor een gevestigde speler binnen technische keuringen en veiligheidscoördinatie zoeken we een enthousiaste planningsbediende. Je komt terecht in een warme, familiale werkomgeving waar collegialiteit, flexibiliteit en kennisdeling centraal staan.

Jouw nieuwe functie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige planningsproces van technische keuringen bij voornamelijk KMO-klanten. Je bent vaak het eerste telefonisch aanspreekpunt voor klanten en helpt hen verder met hun vragen en aanvragen. Je behandelt klantvragen via mail en telefoon en stemt af met de offertedienst bij prijsaanvragen. Daarnaast neem je contact op met keurders of hun verantwoordelijken om afspraken in te plannen. Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging, zoals het aanmaken van werkbonnen, en biedt ondersteuning aan collega’s waar nodig. Je rapporteert rechtstreeks aan de administratief manager.

Jouw profiel

Je hebt ervaring in een administratieve rol. Je spreekt vlot Nederlands en beschikt over een goede kennis Frans. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en hebt een sterk logisch en cijfermatig inzicht. Daarnaast ben je een echte teamspeler met een proactieve houding. Ten slotte heb je een goede kennis van MS Office en leert snel nieuwe systemen aan, wat je toelaat om vlot in te spelen op de noden van het team en de organisatie.

De arbeidsvoorwaarden

Je maakt deel uit van een hecht team van vijf collega’s, waar maturiteit en een vleugje speelsheid hand in hand gaan. Je ontvangt een marktconform salaris, aangevuld met een aantrekkelijk pakket aan voordelen. Denk aan maaltijdcheques van € 7 per gewerkte dag, een volledig betaalde hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering en ecocheques. Voor je woon-werkverkeer is er een vergoeding voorzien, net als een fietsvergoeding.

Na je opleiding werk je twee dagen per week van thuis uit, met het nodige materiaal zoals een computer en bureaustoel. Daarnaast krijg je 32 verlofdagen per jaar. Vanaf dag één krijg je een degelijke opleiding en ondersteuning, met veel aandacht voor jouw welzijn en een gezonde balans tussen werk en privé.

Solliciteer direct op deze vacature

Ben jij klaar om deel uit te maken van een hecht team binnen een stabiele en mensgerichte organisatie? Heb je zin in een veelzijdige en verantwoordelijke rol waarin je écht het verschil maakt voor klanten en collega’s? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Education & Training
Lieu
Kontich
Spécialité
Office Administration
Salaire
2500 - 2900 bruto + voordelen
Réf. :
1110485

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Medewerker Planning Personeel en Administratie NL/FR

  • Payroll Expert

    Regio Ieper| Nieuwe functie | Payroll – focus bedienden| Productiebedrijf | 1105734
    IeperOvereen te komen
  • Commercieel Medewerker

    Wevelgem | Administratie | Offertes | Support | Opvolging | 1110067
    Wevelgem€ 2500 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • HR Manager

    Kortrijk | HRM | Strategisch&Operationeel | Productie | 1110285
    KortrijkAantrekkelijk salarispakket
  • Commercieel Medewerker HR

    Commercieel | HR | Sales | Ondersteuning | Klantencontact | 1108570
    PoperingeBruto €2800-€3500 + Bedrijfswagen, MC, HV, 6 adv-dagen
  • Administratief Medewerker Facturatie

    Damme | Administratie | Facturatie | Klantencontact | Support | 1109782
    Damme€ 2600 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen