Antwerpen | Administratie | Vastgoed en ontwikkeling | Nederlands en Frans | 1094008
Voor een internationale speler in de service industry, kijkt Hays Antwerpen uit naar een administratief medewerker vastgoed.
Jouw rol • Bouwprojecten administratief voorbereiden en opvolgen: aanvraag van de nodige documenten, studies, vergunningen, etc.
• Facturen opmaken, controleren, begroting controleren, budgettering, etc.
• Agendabeheer van de manager, vergaderingen voorbereiden, notuleren, presentaties maken, etc.
• Externe contacten voeren met aannemers en architecten
• Bestaande contracten opvolgen
• Ad hoc administratieve taken
Wat heb je nodig om succesvol te zijn? • Bachelordiploma
• Administratieve ervaring in de vastgoed of bouw
• Zeer goede kennis Nederlands en Frans
• Je hebt een goede kennis van Excel en PowerPoint
• Je bent stressbestendig, organisatorisch sterk, communicatief en nauwkeurig
• Je werkt graag in team
Aanbod • Een fulltime tewerkstelling, interim optie vast
• Een aantrekkelijk brutoloon met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, jaarlijkse bonus, laptop, gsm, netto-onkostenvergoeding, etc.
• Glijdende uren en thuiswerk
• Een dynamische en snel veranderende omgeving met veel opportuniteiten
Ben jij het administratief talent waar we naar op zoek zijn? Heb jij daarenboven achtergrond/affiniteit met vastgoed? Solliciteer dan snel via onderstaande link of neem contact op met Asma Chahchah van Hays Antwerpen. #1094008
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & FMCG
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Construction
Salaire
2500 - 3000 bruto + voordelen
Réf. :
1094008
Contacter un consultant
Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp