Je nieuwe functie
Als office assistant heb je een breed administratief takenpakket ter ondersteuning van de collega’s op HR, aankoop en preventie.
Naast het onthaal en algemene telefonie voer je voornamelijk administratieve taken uit. Je ondersteunt HR met rekruteringen, de tijdsregistratie van werknemers, personeelsadministratie, registratie en opvolging van arbeidsongevallen, opvolging van verzekeringen, enzovoort. Daarnaast ondersteun je preventie met de planning van verschillende keuringen en zorg je dat de nodige veiligheidscertificaten up-to-date blijven. Bovendien ondersteun je ook de collega op aankoop bij het opvragen en vergelijken van offertes, versturen van inkooporders en verwerken van orderbevestigingen. Tenslotte beheer je ook de social media, werk je campagnes uit, stel je nieuwsbrieven op, enzovoort.
Jouw profiel
Voor deze job als office assistant is Hays op zoek naar een administratief sterke kandidaat die
De arbeidsvoorwaarden
Voor deze job als office assistant voorziet onze klant een zeer aantrekkelijk salaris aangevuld met
Over de organisatie
Onze klant is een familiaal bedrijf actief in de energiesector en gevestigd te Steenokkerzeel. Je werkt er nauw samen met collega’s van verschillende departementen. Je werkt 40 uren per week tussen 8u-17u en hebt jaarlijks recht op 12 adv-dagen.
Solliciteer direct op deze vacature:
Interesse in deze uitgebreide administratieve job als office assistant bij een familiaal bedrijf uit Steenokkerzeel? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Hays Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem via 02/709.84.38
Téléphone: 027098438