Over de organisatie 
Voor een internationaal bedrijf in Wilrijk, kijkt Hays Antwerpen uit naar een office assistant om het bedrijf te versterken. De firma is B2B actief in een technische branche en heeft een 100-tal medewerkers in België. Het gaat om een voltijdse functie, interim optie vast.
Jouw nieuwe functie 
Als Office Assistant ben je verantwoordelijk voor het onthaal en het eerste gezicht van de firma. Je ontvangt klanten met een glimlach en verwijst ze door naar hun contactpersoon. Je staat in voor de telefonie en de algemene mailbox. Daarnaast zorg je er ook voor dat het kantoormateriaal altijd aanwezig en op tijd wordt aangevuld. Voor belangrijkste meetings zorg je voor catering en het boeken van meeting rooms. Ten slotte zal je ook ad hoc administratieve taken krijgen zoals het boeken van taxi’s, het voorbereiden van presentaties, ondersteuning bij events, etc.
Jouw profiel 
- Je hebt reeds ervaring binnen office management & onthaal 
- Je bent communicatief sterk en spreekt vlot Nederlands en Frans 
- Je bent heel erg klantvriendelijk, sociaal en proactief 
- Je werkt graag zelfstandig en bent écht hands-on 
- Je kan vlot overweg met IT-systemen 
- Je bent iemand open, assertief en flexibel 
- Je komt graag terecht in een firma met vlakke werkstructuur 
De arbeidsvoorwaarden 
- Het betreft een voltijdse tewerkstelling (geen 4/5 mogelijk) 
- Salaris hangt af van ervaring 
- Extra voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering 
- 32 vakantiedagen (rekeninghoudend met collectieve sluiting) 
- Groeimogelijkheden op termijn en fijne collega’s 
- Je komt terecht in een ultramodern kantoor, in een tof team dat ook naast het werk teambuildings en after work-drinks organiseert. 
Solliciteer direct op deze vacature 
Interesse in deze toffe functie office assistant? Solliciteer online of neem contact op met Asma Chahchah van Hays Antwerpen.
#LI-DNI