Office Assistant NL/FR

Mechelen | Office & Administratie | Nederlands & Frans | Internationale omgeving

Over de organisatie

Onze klant, een internationale firma in een nichesector, kijkt momenteel uit naar een office assistant om het reilen en zeilen van het kantoor in Mechelen op zich te nemen. De firma telt enkele honderden medewerkers en is internationaal actief.

Jouw nieuwe functie

  • Voorzien van kantoorbenodigdheden en materiaal
  • Boeken van vergaderzalen en zorgen voor een vlotte organisatie
  • Plannen van reizen voor interne collega’s
  • Zorgen voor catering voor vergaderingen
  • Ondersteuning bieden bij algemene administratieve taken
  • Fungeren als aanspreekpunt voor interne collega’s en externe bezoekers

Jouw profiel

  • Bij voorkeur heb je een bachelordiploma met een eerste werkervaring in office management
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans
  • Je bent voltijds beschikbaar
  • Je bent communicatief, nauwkeurig en stressbestendig
  • Je bent een teamplayer en neemt graag verantwoordelijkheid

De arbeidsvoorwaarden

  • Na een succesvolle interimperiode van 6 maanden krijg je een vast contract
  • Je krijgt een marktconform salaris
  • Voordelen: maaltijdcheques, jaarlijkse bonus, verzekeringen, gsm + abonnement, etc.
  • Een afwisselende job met verantwoordelijkheid in een fijne werkomgeving waar welzijn van de werknemers op de eerste plaats staat

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Mechelen
Spécialité
Office management
Salaire
€2800 - €3300 bruto + voordelen
Réf. :
1110521

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office Assistant NL/FR

  • Executive Assistant NL/FR

    Hasselt & Luik | Rechterhand Directie | Tweetalig NL/FR | Work-life-balance
    Hasselt€3500 - €4500 + cafetariaplan
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Administratief Servicecoördinator (NL/FR)

    Facturatie I Planning I Admin I ERP I Nederlands I Frans I Antwerpen
    AartselaarLoon volgens barema
  • Management Assistant

    Ondersteuning | Agendabeheer | Management | Administratie | 1110255
    StadenAantrekkelijk verloning (€ 2500 en € 3000 bruto)
  • Sales Assistant FR

    Sales | Opvolging | Aanspreekpunt | Offertes | Ondersteuning | 1105855
    Wingene€ 2400 - € 3000 bruto/maand + extralegale voordelen