Office Assistant

Administratie | Onthaal | Planning en agendabeheer | Facility | 1108910
Over de organisatie
Onze klant is een gekend projectontwikkelaar in de regio Waregem.

Jouw nieuwe functie
Binnen deze functie verwelkom je de bezoekers op een warme en professionele manier en begeleidt hen naar de juiste vergaderruimte. Telefonische oproepen neem je vriendelijk aan, waarbij je klanten en collega’s op een behulpzame manier verder helpt. Je beheert de vergaderzalen door de planning en het agendabeheer op te volgen en zorgt ervoor dat meetings goed voorbereid zijn.
Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit, zoals postverwerking, het scannen van documenten, het invoeren van visitekaartjes, het plaatsen van bestellingen en het beheren van documenten. Je ondersteunt ook bij de administratieve opvolging van de on- en offboarding van medewerkers.
Samen met de Office Manager biedt je assistentie bij office- en facilitytaken, zoals het contact met leveranciers bij interventies. Tot slot draag je actief bij aan het signaleren en uitwerken van verbeteringen in de processen en werking aan het onthaal.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
  • Bachelordiploma
  • Eerste relevante ervaring bij een projectontwikkelaar of architectenbureau
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
  • Beheersing van MS-Office (Word, Excel, Outlook)
  • Communicatief, klantvriendelijk, flexibel
  • Je kan prioriteiten stellen
Wat krijg je hiervoor terug?
  • Aantrekkelijke verloning tussen € 2.800 en € 4.000
  • Maaltijdcheques van € 8
  • Hospitalisatieverzekering
  • GSM met abonnement
  • Eindejaarspremie
  • 6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen, bedrijf gaat mee met bouwverlof

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als office assistant? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Property & Real Estate
Lieu
Waregem
Spécialité
Office Administration
Salaire
Bruto €2800-€4000 + MC, HV, 6 adv-dagen
Réf. :
1108910

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office Assistant

  • Coördinator Administratief Team

    Asse | Teamleader | Publieke dienstensector | NL | Aantrekkelijke verloning | 38 vakantiedagen | 1106304
    Asse€3200-€4700 (afhankelijk van ervaring en expertise) + voordelen
  • Commercieel Administratief Medewerker

    Herentals | Commercieel Administratief Medewerker | Grote speler | Glijdende uren | Thuiswerk | NL | 1108679
    Herentals2500 - 3600
  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Tijdelijk t.e.m. december | Administratie | ERP | Ondersteuning | NL/EN | 1108118
    Regio Brugge2500bruto - 3500Bruto + MC + GV + HV
  • Commercial Assistant

    Brussel | Vast contract | Commercieel Assistant | 35u/Week | 29 verlof dagen | Bachelor + ervaring | FR/NL
    Brussels3500 - 4500 eur bruto + Extralegale voordelen
  • Parttime Administratief Bediende

    Izegem | Productie | Administratie | Variatie | Stockbeheer | NL EN | 1108069
    Izegem€ 2500 - € 3200 + 12 adv + extralegale voordelen (maaltijd- &, ecocheques...)