Over de organisatie
Onze klant is een gekend projectontwikkelaar in de regio Waregem.
Jouw nieuwe functie
Binnen deze functie verwelkom je de bezoekers op een warme en professionele manier en begeleidt hen naar de juiste vergaderruimte. Telefonische oproepen neem je vriendelijk aan, waarbij je klanten en collega’s op een behulpzame manier verder helpt. Je beheert de vergaderzalen door de planning en het agendabeheer op te volgen en zorgt ervoor dat meetings goed voorbereid zijn.
Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit, zoals postverwerking, het scannen van documenten, het invoeren van visitekaartjes, het plaatsen van bestellingen en het beheren van documenten. Je ondersteunt ook bij de administratieve opvolging van de on- en offboarding van medewerkers.
Samen met de Office Manager biedt je assistentie bij office- en facilitytaken, zoals het contact met leveranciers bij interventies. Tot slot draag je actief bij aan het signaleren en uitwerken van verbeteringen in de processen en werking aan het onthaal.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Bachelordiploma
- Eerste relevante ervaring bij een projectontwikkelaar of architectenbureau
- Zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
- Beheersing van MS-Office (Word, Excel, Outlook)
- Communicatief, klantvriendelijk, flexibel
- Je kan prioriteiten stellen
Wat krijg je hiervoor terug?- Aantrekkelijke verloning tussen € 2.800 en € 4.000
- Maaltijdcheques van € 8
- Hospitalisatieverzekering
- GSM met abonnement
- Eindejaarspremie
- 6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen, bedrijf gaat mee met bouwverlof
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als office assistant? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI