Office & Facility Assistant (tijdelijk)

Berchem | Office & Facility | Tijdelijk | Familiale sfeer | 1109672

Over de organisatie

Onze klant is een Belgische nichespeler die deel uitmaakt van een grotere internationale groep. Ze zijn expert binnen hun vakdomein. Vandaag zijn zij op zoek naar een collega ter ondersteuning van hun office & facility-team tot eind 2025.

Jouw nieuwe functie

Als Office & Facility Assistant maak je deel uit van het backoffice team. Je bent een administratieve duizendpoot en biedt allround support binnen het bedrijf. Concreet vertaalt dit zich naar een breed takenpakket:
  • Intern aanspreekpunt van je collega’s
  • Inkomende telefonie (enkel voormiddagen, zeker geen grote massa aan telefoons)
  • Onthaal klanten of leveranciers
  • Vergaderzalen boeken en beheren
  • Kantoormateriaal bestellen
  • Support wagenparkbeheer, gebouwbeheer, IT-team
  • Ad hoc administratieve taken, etc.

Jouw profiel

Onze klant kijkt bij voorkeur uit naar iemand met al een eerste relevante ervaring op zak binnen administratie of office management. Naast het Nederlands is kennis van Engels en/of Frans een groete troef. Je bent nieuwsgierig en vlot wat IT betreft. Een goede kennis MS office is wel van belang om je job uit te oefenen. We zoeken iemand die houdt van kwaliteit en graag nauwgezet werkt.

Daarenboven ben je vlot in omgang, communicatief en heb je zin voor verantwoordelijkheid. Je werkt graag gestructureerd en kan om met richtlijnen en procedures.

Ook ben je hands-on en assertief waar nodig. Je houdt van afwisseling en denkt in functie van oplossingen. Tot slot kan je zelfstandig je werk organiseren en prioriteiten bepalen om zo telkens je deadlines te halen.

De arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een hecht en warm team, bij een gezond en down-to-earth Belgisch bedrijf. Qua werkregime heb je de mogelijkheid tot een fulltime of 4/5de betrekking. Een meer dan marktconform brutosalaris op basis van jouw profiel wordt aangevuld met tal van andere extralegale voordelen. In samenspraak met je collega’s, start je werkdag tussen 8 en 9 uur. Na een inwerkperiode kan je ook in deze rol een dagje van thuis uit werken.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als Office & Facility Assistant? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Education & Training
Lieu
Berchem (Antwerp)
Spécialité
Office management
Salaire
€ 2800 - € 3300 bruto/maand + voordelen
Réf. :
1109672

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office & Facility Assistant (tijdelijk)

  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Administratief Medewerker

    Oostkamp | Administratie | Opvolging | Telefonie | Overzicht behouden | 1109587
    OostkampBruto €2400-€3000 + 12 adv-dagen en extralegale voordelen
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages
  • Backoffice Administratief Medewerker

    Ternat | administratie zonder telefonisch contact | teamplayer | technische sector | NL + basis FR | 1109497
    Ternat€ 2500 - € 3300 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Regio Brugge | Tijdelijk t.e.m. december | Administratie | ERP | Ondersteuning | NL/EN | 1108118
    Regio Brugge€ 2.500 - € 3.500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Support Administratif

    Genval | Support Administratif(ve) | NL FR | intérim en vue de CDI | Temps partiel | 1107961
    Rixensart2500 € - 3200 € brut/mois + chèques-repas