Over de organisatie
Onze klant is een nichespeler die deel uitmaakt van een grotere internationale groep. Ze zijn expert binnen hun vakdomein. Ze zijn gevestigd in Berchem en zijn actief over België met een 100-tal collega’s. Vandaag kijken we uit naar een Coördinator Facility & Office om het team op lange termijn te vervoegen. Het betreft een halftijdse functie (50%) met meteen een vast contract.
Jouw nieuwe functie
Als office & facility coördinator ben je verantwoordelijk voor het Facility team. Concreet vertaalt dit zich naar een breed takenpakket:
- Je coacht het facility team en zorgt voor een goede begeleiding
- Je zorgt voor een optimale werking van het onthaal
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark en het gebouw
- Je bent het aanspreekpunt voor de collega’s
- Je bent aanspreekpunt voor leveranciers
- Je zorgt voor het beheer rond ICT (laptops en dergelijke)
- Je werkt samen met de afdelingen HR en Finance
Jouw profiel
Onze klant kijkt bij voorkeur uit naar iemand met een Bachelordiploma en relevante ervaring op zak binnen office & facility management. Naast het Nederlands is kennis van Engels en/of Frans een grote troef! Je bent nieuwsgierig en vlot wat IT betreft. Een goede kennis MS Office is wel van belang om je job uit te oefenen.
We zoeken iemand die houdt van kwaliteit en graag nauwgezet werkt.
Daarenboven ben je vlot in omgang, communicatief en heb je zin voor verantwoordelijkheid. Je werkt graag gestructureerd en kan om met richtlijnen en procedures.
Ook ben je hands-on en assertief waar nodig. Je houdt van afwisseling en denkt in functie van oplossingen. Tot slot kan je zelfstandig je werk organiseren en prioriteiten bepalen om zo telkens je deadlines te halen.
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een hecht en warm team, bij een gezond en down-to-earth Belgisch bedrijf. Qua werkregime werk je halftijds en kan je dit vrij invullen (vb. halve dagen). Een meer dan marktconform brutosalaris op basis van jouw profiel wordt aangevuld met tal van andere extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, laptop, gsm, etc.). In samenspraak met je collega’s, start je werkdag tussen 8 en 9 uur. Na een inwerkperiode kan je ook in deze rol een dagje van thuis uit werken.
Solliciteer direct op deze vacature
Zin in een nieuwe uitdaging als office & facility coördinator en ben je bovendien iemand die nauwkeurigheid en kwalitatief werken hoog in het vaandel draagt? Solliciteer dan online of neem contact op met Asma Chahchah van Hays Antwerpen!
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI