Office & Facility Coördinator

Antwerpen | Coördinerende rol | Beheer Office & Facility | Work-life balance

Over de organisatie

Onze klant is een nichespeler die deel uitmaakt van een grotere internationale groep. Ze zijn expert binnen hun vakdomein. Ze zijn gevestigd in Antwerpen en zijn actief over België met een 100-tal collega’s. Vandaag kijken we uit naar een Coördinator Facility & Office om het team op lange termijn te vervoegen.

Jouw nieuwe functie

Als office & facility coördinator ben je verantwoordelijk voor het Facility-team. Concreet vertaalt dit zich naar een breed takenpakket:
  • Je coacht het facility-team en zorgt voor een goede begeleiding
  • Je zorgt voor een optimale werking van het onthaal
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark en het gebouw
  • Je bent het aanspreekpunt voor de collega’s
  • Je bent aanspreekpunt voor leveranciers
  • Je zorgt voor het beheer rond ICT (laptops en dergelijke)
  • Je werkt samen met de afdelingen HR en Finance

Jouw profiel

Onze klant kijkt bij voorkeur uit naar iemand met een bachelordiploma en relevante ervaring op zak binnen office & facility management. Naast het Nederlands is kennis van Engels en/of Frans een grote troef! Je bent nieuwsgierig en vlot wat IT betreft. Een goede kennis MS office is wel van belang om je job uit te oefenen.

We zoeken iemand die houdt van kwaliteit en graag nauwgezet werkt. Daarenboven ben je vlot in omgang, communicatief en heb je zin voor verantwoordelijkheid. Je werkt graag gestructureerd en kan om met richtlijnen en procedures. Ook ben je hands-on en assertief waar nodig.

Je houdt van afwisseling en denkt in functie van oplossingen. Tot slot kan je zelfstandig je werk organiseren en prioriteiten bepalen om zo telkens je deadlines te halen.

De arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een hecht en warm team, bij een gezond en down-to-earth Belgisch bedrijf. Qua werkregime heb je de mogelijkheid tot een fulltime of 4/5de betrekking. Een meer dan marktconform brutosalaris op basis van jouw profiel wordt aangevuld met tal van andere extralegale voordelen. In samenspraak met je collega’s, start je werkdag tussen 8 en 9 uur. Na een inwerkperiode kan je ook in deze rol een dagje van thuis uit werken.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Government & Public Services
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
€ 3000 - € 3800 bruto + voordelen
Réf. :
1109674

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office & Facility Coördinator

  • Facility Coördinator

    Vilvoorde | Facility Coördinator| Internationaal bedrijf | 32 verlofdagen| ENG-NL | Vast contract
    VilvoordeMax 4200 euro BRUTO