Jouw nieuwe functie Voor een bedrijf gelegen in Leuven zijn we op zoek naar een Office Manager. Het bedrijf is gespecialiseerd in het onderhouden van gebouwen.
Als Office Manager ondersteun je verschillende departementen zoals HR, Aankoop, Customer Service en de algemene Manager op organisatorisch en administratief vlak. Verder ben je verantwoordelijk voor het dagelijks reilen & zeilen van het kantoor: events & meetings organiseren, kantoormateriaal & werkmateriaal bestellen enzovoort. Ter ondersteuning van HR zal je bijdragen aan het plannen en organiseren van interne opleidingen, de onboarding en het voorzien van persoonlijke cadeau’s. Bij ziekte of drukte op het Customer Service departement zal je ook inspringen om de klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Daarnaast zal je ook offertes opmaken, bestelbonnen en leveranciers opvolgen voor het Aankoop departement te ondersteunen. Ten slotte ondersteun je ook de Business Unit Manager op administratief vlak.
Elke dag ziet er dus anders uit in deze leerrijke & gevarieerde functie aangezien je alle departementen binnen het bedrijf kan ondersteunen!
Jouw profiel • Kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans • Bij voorkeur een bachelordiploma of een eerste relevante ervaring • Kennis van het Office pakket en SAP
• Zelfstandig en proactief • Persoonlijkheid: Overzichtelijk, administratief en organisatorisch sterk • Een vertrouwenspersoon
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met tal van extralegale voordelen:
• Vast contract na een succesvolle interimperiode • Maaltijdcheques • Groepsverzekering
• Hospitalisatieverzekering • Thuiswerk
• 12 adv-dagen
Je werkt met flexibele uren in een 40-urenweek. Daarnaast heb je naast de 20 wettelijke verlofdagen nog 12 adv-dagen. Er is een mogelijkheid om af en toe thuis te werken. Ten slotte, is er een mogelijkheid tot het verkrijgen van een elektrische fiets.
Over het bedrijf Je komt terecht in een stabiel en groeiend bedrijf met een familiale sfeer. Ze hebben een nieuw filiaal geopend aangezien hun business blijft groeien. Ze hechten veel belang aan een goede werksfeer en persoonlijke groei. Ten slotte, bieden ze de mogelijkheid aan om opleidingen te volgen voor bijvoorbeeld Excel.
Solliciteer voor deze vacature
Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Justine De Zutter van Hays Diegem via 02.541.16.54 #1095618
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
Contracting / Freelance
Secteur
Energies, Utilités & Mines
Lieu
Leuven
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Antrekkelijk salarispakket met extralegale vorodelen
Réf. :
1095618
Contacter un consultant
Contactez Justine De Zutter, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Diegem