Office Manager

Diegem | Office Manager | Nederlands – Frans – Engels | Internationaal bedrijf | Snelle opstart mogelijk |

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf uit Diegem en zoekt versterking als Office Manager.
Het bedrijf ligt vlakbij het station van Diegem waardoor het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer, maar heeft ook voldoende parkeerplaatsen ter beschikking voor degene die zich met de auto verplaatsen.

Jouw nieuwe functie

Als Office Manager heb je een uitgebreid administratief takenpakket met veel verantwoordelijkheden bij zowel office management, HR als administratief op vlak van finance.

Je bent aanspreekpunt voor bezoekers aan het onthaal en hebt algemene office management taken zoals het reserveren van vergaderzalen, catering voorzien, postverdeling, kantoormateriaal bestellen en badges beheren.

Je ondersteunt de collega’s van HR met administratieve taken en het wagenparkbeheer. Hiervoor bestel je nieuwe wagens, heb je contacten met de leasingsmaatschappij, volg je de boetes op en werk je mee aan de car fleet policy. Je helpt hun ook met de onboarding en offboarding (laptop, gsm, aanloopwagen, verzekeringen, … voorzien).

Tenslotte volg je administratief ook de mailbox op van Accounts Payable waarbij je instaat voor het aanmaken van nieuwe leveranciers, boeken van facturen in SAP en Ariba en het opvolgen van de betalingen.

Jouw profiel

Voor deze job als Office Manager zoekt Hays iemand die idealiter beantwoordt aan onderstaande criteria:

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels. Daarnaast heb je ook een goede kennis Frans.

  • Je hebt een eerste werkervaring als office manager, office assistant, management assistant of personal assistant. Ervaring binnen HR administratie is ook een groot pluspunt!

  • Je bent administratief sterk en door een goede time-management kan je jezelf goed organiseren.

  • Je bent leergierig en kan goed omgaan met veranderingen

  • 4/5 tewerkstelling is bespreekbaar!

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant in Diegem kan voor deze job als Office Manager een snelle opstart bieden met een aantrekkelijke verloning. Je werkt 40 uren per week van maandag tot vrijdag (8u00 tot 17u). Hierdoor heb je jaarlijks 32 verlofdagen.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als Office Manager bij een internationaal bedrijf uit Diegem? Solliciteer dan snel via onderstaande knop.

Voor andere jobs binnen Office Professionals kan je ook contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Technology & Internet Services
Lieu
Diegem
Spécialité
Office Administration
Salaire
vast contract: 3000-5200 euro bruto
Réf. :
1110254

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office Manager

  • Management Assistant

    Zonnebeke | Coördinatie | Klantencontact | Duurzaam | Familiebedrijf | Internationaal | NL, FR, ENG | 1108528
    ZonnebekeAantrekkelijke verloning (€2500-€3500 bruto)
  • CAR-T Production Supervisor

    Manufacturing I GMP I Leadership I operations I Production I English I Ghent | 1108337
    ZwijnaardeA contract of indefinite duration and an attractive salary package complemented
  • Office Assistant met Onthaal (NL/FR)

    Wilrijk | Office Assistant + Onthaal | Vloeiend NL/FR | 32 verlofdagen | 1108742
    Wilrijkmarktconform salaris + extralegale voordelen
  • Purchasing Manager FR/EN

    Namur | Purchasing Manager | Strategic sourcing & Industrial procurement | FR/ENG | 1110278
    Sombreffe3500€ à 5500€ brut/mois + voiture de société
  • Medewerker commerciële binnendienst orderverwerking (NL/EN)

    Hoboken | Administratie | Klantencontact | Internationale speler | Interim optie vast
    Hoboken€2800 - €3500 bruto + voordelen