OFFICE MANAGER

Moeskroen/Mouscron | onthaal, events, administratief | gevarieerd | fulltime | 9 ADV | 1094893
Over de organisatie
Onze klant is een vaste waarde in de ontwikkeling en productie van allerlei bladerdeegproducten. Het bedrijf streeft naar langdurige relaties met hun klanten en gaat dan ook actief op zoek naar nieuwe opportuniteiten op de markt. Onze klant exporteert wereldwijd, maar al hun producten worden in België geproduceerd.

Jouw nieuwe functie
Als Office Manager krijg je een zeer gevarieerd takenpakket toegekend. Zo zal je onder andere bezoekers, gasten, klanten, etc. ontvangen en het inkomend telefoon- en postverkeer ontvangen. Hiernaast sta je in voor de planning en voorbereiding van de vergaderzalen, bestel je kantoormateriaal en sta je in voor ad hoc taken, zoals catering bestellen, reizen boeken, etc. Tot slot organiseer je evenementen voor het bedrijf, zoals de nieuwjaarsreceptie.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
  • Je hebt een bachelor office management of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring.
  • Verder heb je een zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels.
  • Je kan vlot overweg met MS Office.
  • Je bent discreet, klantgericht en gedreven.

Wat krijg je hiervoor terug?
Onze klant biedt jou een uitdagende functie aan waarbij je ruimte en zelfstandigheid krijgt om je stempel te drukken op het bedrijf. Onze klant biedt jou
  • een aantrekkelijk loonpakket aangepast aan jouw profiel en ervaring
  • maaltijdcheques
  • hospitalisatieverzekering
  • groepsverzekering
  • 9 adv-bovenop 20 dagen verlof - vrij te kiezen
  • een vast contract van 39.5u per week

Solliciteer voor deze vacature
Interesse in deze functie als office manager in Moeskroen? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Renée Delarue op 056/23.04.63. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden. #1094893
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Retail & FMCG
Lieu
Mouscron
Spécialité
Office Administration
Salaire
Verloning naar profiel en ervaring
Réf. :
1094893

Contacter un consultant

Contactez Renee Delarue, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: 056230463

Emplois similaires à OFFICE MANAGER

  • OFFICE MANAGER

    Regio Gent | Administratie | Allround | Nederlands | Afvalverwerking | competitieve verloning | 1095451
    GentCompetitieve verloning aangevuld met voordelen
  • OFFICE MANAGER

    Regio Wetteren | Office Manager | Nederlands | Bouwsector/ Vastgoed | fulltime optie Vast | 1094892
    Mellecompetitieve verloning
  • OFFICE MANAGER

    Antwerpen I Office manager I Spontane en mooie werkomgeving in hartje Antwerpen I 6 adv-dagenI 1095322
    Antwerpen€2500-€3500 met extralegale voordelen
  • OFFICE MANAGER

    Leuven | Office Manager| NL/FR| Familiale sfeer | 32 verlofdagen
    LeuvenAntrekkelijk salarispakket met extralegale vorodelen
  • OFFICE MANAGER

    Office Manager | FR – NL | Vriendelijk omgeving | dynamische omgeving | 1094898
    SchaarbeekLoonpakket met verzekeringen, GSM en maaltijdcheques