Over de organisatie
Onze klant is een vaste waarde in de ontwikkeling en productie van allerlei bladerdeegproducten. Het bedrijf streeft naar langdurige relaties met hun klanten en gaat dan ook actief op zoek naar nieuwe opportuniteiten op de markt. Onze klant exporteert wereldwijd, maar al hun producten worden in België geproduceerd.
Jouw nieuwe functie
Als Office Manager krijg je een zeer gevarieerd takenpakket toegekend. Zo zal je onder andere bezoekers, gasten, klanten, etc. ontvangen en het inkomend telefoon- en postverkeer ontvangen. Hiernaast sta je in voor de planning en voorbereiding van de vergaderzalen, bestel je kantoormateriaal en sta je in voor ad hoc taken, zoals catering bestellen, reizen boeken, etc. Tot slot organiseer je evenementen voor het bedrijf, zoals de nieuwjaarsreceptie.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Je hebt een bachelor office management of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring.
- Verder heb je een zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels.
- Je kan vlot overweg met MS Office.
- Je bent discreet, klantgericht en gedreven.
Wat krijg je hiervoor terug?
Onze klant biedt jou een uitdagende functie aan waarbij je ruimte en zelfstandigheid krijgt om je stempel te drukken op het bedrijf. Onze klant biedt jou
- een aantrekkelijk loonpakket aangepast aan jouw profiel en ervaring
- maaltijdcheques
- hospitalisatieverzekering
- groepsverzekering
- 9 adv-bovenop 20 dagen verlof - vrij te kiezen
- een vast contract van 39.5u per week
Solliciteer voor deze vacature
Interesse in deze functie als office manager in Moeskroen? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Renée Delarue op 056/23.04.63. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden. #1094893