Als office manager vastgoed ondersteun je aan het onthaal, op de administratie en op de boekhouding waarbij je terechtkomt in een zeer familiaal vastgoedbedrijf.
Jouw nieuwe bedrijf
Deze KMO is actief in de vastgoedsector. Er heerst een zeer familiale en goede sfeer, waar je veel verantwoordelijkheden krijgt en waar vele mogelijkheden zijn naar jouw kwaliteiten.
Jouw nieuwe rol
Als office manager vastgoed sta je in voor het onthaal van bezoekers, het mailboxbeheer en de eerstelijnstelefonie. Daarnaast bereid je vergaderzalen voor, ben je het aanspreekpunt voor de huurders en maak je de planning op. Als office manager ondersteun je in het bestellen van het kantoormateriaal, stuur je de poetsploeg aan en verzorg je andere administratieve taken. Daarnaast ondersteun je op de boekhouding waarbij je de voorbereidende facturatie en andere voorbereidende taken.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Need to have:
• Kennis Nederlands
• Je werkt nauwkeurig en brengt orde in de chaos
• Je bent communicatief
Nice to have:
• Kennis Frans/Engels
• Eerste boekhoudkundige kennis
Wat krijg je hiervoor terug?
Deze opportuniteit als allround office manager biedt jou volgende voordelen:
· Competitieve verloning op basis van ervaring
· Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering,...
· Flexibel uurrooster
Solliciteer snel voor deze functie
Zie je jezelf al aan de slag gaan als office manager vastgoed te Gent? Solliciteer dan nog vandaag online. Voor meer informatie kan je terecht bij Julie Stofferis op het nummer 09 269 25 42. Een overzicht van al onze vacatures kan je terugvinden op hays.be
Téléphone: 092692542