Over de organisatie
Je komt terecht in een familiaal team binnen een sterk groeiend bedrijf waar je steeds de kans krijgt je verder te ontplooien.
Jouw nieuwe functie
Binnen de functie als onthaal en marketing medewerker vastgoed beschik je over een gevarieerd en uitdagend takenpakket. Als eerste aanspreekpunt ben je verantwoordelijk voor de mailbox en telefonie en is het belangrijk dat je de klant te woord staat met raad en daad. Je volgt dan ook alles van zeer nabij op en schakelt waar nodig. Naast de opvolging en administratieve verwerking, ben je ook verantwoordelijk voor een gedeelte marketing en facility. Daarbij sta je in voor het opvolgen van sociale mediakanalen, coördinatie van website, voorstellen van marketingacties, bestellen van bureaumateriaal, enz. Kortom beschik je binnen deze functie over een ruim takenpakket dit van administratie tot marketing.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Bachelordiploma of eerste relevante ervaring
- Je spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Frans zijn een pluspunt
- Kunnen werken met MS-Office
- Administratieve duizendpoot met commerciële feeling
- Oplossingsgericht, organisatorisch, stressbestendig
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijk verloning tussen bruto €2500 en €3500
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Hospitalisatieverzekering
- 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer nu online voor deze functie!
Heb je interesse in deze vacature als onthaal en marketingmedewerker vastgoed? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI