Over de organisatie
Je komt terecht in een familiebedrijf, gespecialiseerd in houtmaterialen. Hun hechte team van ongeveer 230 deskundige collega’s staat bekend voor hun klantgerichte aanpak en duurzame oplossingen, wat resulteert in een omzet van € 112 miljoen. Daarnaast zijn ze trots op hun open bedrijfscultuur en positieve werksfeer, waar samenwerking en innovatie centraal staan.
Jouw nieuwe functie
- Je versterkt het aankoopteam dat bestaat uit 10 personen.
- Je bent verantwoordelijk voor de aankoop en een correct stockbeheer van houtmaterialen.
- Je volgt geplaatste orders en levertermijnen nauwkeurig op.
- Je biedt ondersteuning bij het zoeken naar nieuwe materialen en leveranciers.
- Je behandelt eventuele klachten en bespreekt deze met de desbetreffende leverancier.
- Je bouwt langdurige relaties op met nieuwe en bestaande leveranciers.
Jouw profiel
- Je hebt ervaring in een ondersteunende functie binnen aankoop, supply chain, productbeheer…
- Bij voorkeur heb je ervaring en/of kennis van bouwmaterialen.
- Talenkennis: Nederlands en Engels
- IT-kennis: MS Office & ERP-systeem
- Je bent analytisch, commercieel, communicatief sterk, georganiseerd.
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een bedrijf met een aangename en collegiale sfeer. Onze klant biedt jou:
- Een aantrekkelijk loonpakket van € 3.000 tot € 4.500 bruto/maand
- Een netto onkostenvergoeding van € 100 per maand
- Maaltijdcheques van € 4,5 per dag
- Een aantrekkelijke groepsverzekering
- Bonus
- De nodige ondersteuning bij opstart
- 29 verlofdagen
- Glijdende werkuren: opstarten tussen 7u-9u
- Een vast contract
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Aankoper regio Waregem? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Chloë Moreels via 056 23 05 81.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI