Operations Support Advisor South Team

Gent | Operation Support Advisor South Team | Engels, Spaans/Portugees | Communicatief/ Teamspeler
Jouw nieuwe rol bij deze job
In deze veelzijdige rol ben jij de drijvende kracht achter het succes van ons Customer Support-team. Je bent niet alleen hun eerste aanspreekpunt bij complexe situaties, maar ook hun coach en mentor. Je helpt hen groeien door hen te begeleiden bij uitdagende klantvragen en stimuleert eigenaarschap zodat ze in de toekomst zelfverzekerd kunnen handelen.

Als lead trainer neem je nieuwe collega’s mee op sleeptouw tijdens hun onboarding. Je leert hen de systemen en processen kennen, en je draagt actief de klantgerichte mindset en de Volvo Values uit.

Je bent ook een ambassadeur voor verandering: je promoot nieuwe werkwijzen en systemen, en zorgt dat het team goed voorbereid is via gerichte trainingen.
Daarnaast analyseer je het werk van het team om verbeterkansen te spotten. Je stelt constructieve feedback op, die jij of de Team Manager vervolgens bespreekt.

Samen met het dealernetwerk, marktcontacten en collega’s van andere VAS-teams werk je aan het oplossen van klantproblemen. Je denkt creatief en proactief mee, vooral wanneer de standaardaanpak niet volstaat. Dankzij jouw ervaring en oplossingsgerichtheid voelen klanten zich echt geholpen.


Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Je hebt ervaring in de omgeving customer service en een passie voor het helpen van klanten. Met jouw proactieve en creatieve aanpak los je problemen doeltreffend op. Je communiceert zelfverzekerd, past je stijl aan je gesprekspartner aan en zorgt dat iedereen zich gehoord voelt. Je werkt graag samen in een team, ondersteunt je collega’s en helpt hen groeien met coaching en feedback. Je blijft jezelf ontwikkelen en spreekt vlot Engels, aangevuld met Spaans of Portugees. Tot slot ben je een echte teamspeler. Samenwerking vormt de kern van onze cultuur en jij draagt daar actief aan bij.


Wat wordt er jou aangeboden in ruil voor jouw prestaties?
Bij ons krijg je meer dan alleen een job. Je ontvangt een competitief salarispakket, aangevuld met maaltijdcheques, vergoeding van transportkosten en extra voordelen die jouw welzijn ondersteunen. Op de werkvloer geniet je van een restaurant op locatie en een omgeving die inzet op een gezonde werk-privébalans. Je komt terecht in een internationale context waar samenwerking centraal staat en waar je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen het bedrijf.


Jouw nieuwe bedrijf
Bij Volvo Group werk je mee aan de toekomst van efficiënt, veilig en duurzaam transport. Met bijna 100.000 collega’s wereldwijd bouwen we aan oplossingen die onze samenleving beter achterlaten voor de volgende generatie. Je komt terecht in een internationale omgeving waar samenwerking, inclusiviteit en persoonlijke groei centraal staan.

Binnen Volvo Trucks draag je actief bij aan de transitie naar een duurzamere transportsector. Al bijna een eeuw staan we bekend om onze innovaties die het leven makkelijker, beter en veiliger maken. We zijn nieuwsgierig, werken met passie en omarmen verandering om vooruit te blijven gaan. Sluit je aan bij ons team samen bewegen we de wereld waarin we willen leven.

Een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening is Volvo Action Service (VAS). VAS staat paraat voor onze klanten in heel Europa wanneer hun voertuig onverwacht stilvalt. Klanttevredenheid staat centraal: we nemen proactief actie om voertuigen zo snel en soepel mogelijk weer op de weg te krijgen. Dankzij onze toegewijde aanpak en sterke samenwerking zorgen we ervoor dat klanten zich ondersteund voelen altijd en overal.

Je komt terecht in een dynamische werkomgeving met collega’s van over de hele wereld, waar je team voelt als een familie ver van huis. Onze diversiteit maakt ons sterker: we spreken maar liefst 21 verschillende talen om onze klanten optimaal te ondersteunen. VAS is een 24/7 operatie, verspreid over vier locaties: Gent (België), Rugby (VK), Boekarest (Roemenië) en ons team in Johannesburg (Zuid-Afrika). Wat ons verbindt, is een gedeelde passie om klanten de best mogelijke ervaring te bieden en elk probleem met toewijding op te lossen.


Interesse in deze functie?
Zou jij graag deel uit maken van ons team? Klik dan op de sollicitatieknop en zet de volgende stap in jouw carrière. Na je sollicitatie neemt ons rekruteringsteam snel contact met je op om een gesprek in te plannen met je toekomstige manager. Daarnaast volgt er een korte taalcheck met één van onze collega’s om je kennis van de relevante talen te beoordelen. Daarna is het enkel nog even duimen, je ontvangt binnen enkele dagen onze feedback. We houden het sollicitatieproces bewust kort en efficiënt, zodat jij snel weet waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit om van je te horen!

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Automotive
Lieu
Gent
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Competitief salarispakket met extralegale voordelen
Réf. :
1109408

Contacter un consultant

Contactez Maxime Rahier, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: +32488154043

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217