Order Intake & Driver Care Officer

Roeselare | Order Intake | Driver Care Officer | Automotive | NL FR | ref. 1107507
Over de organisatie
Onze klant is een vooraanstaand automotive-bedrijf in de Benelux. Er zijn inmiddels ruim 7000 medewerkers aan de slag, wat niet wegneemt dat er binnen het bedrijf een warme werksfeer heerst. Passie voor het vak alsook ondernemerschap worden ten zeerste gewaardeerd.

Jouw nieuwe functie
Als Order Intake & Driver Care Officer binnen het commerciële team ben je een cruciale schakel tussen het verkoopteam, dealers, klanten en bestuurders, waarbij je zowel in het Nederlands als het Frans communiceert. Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van bestellingen en het waarborgen dat voertuigen tijdig worden geleverd. Daarnaast informeer je klanten over het bestel- en leveringsproces en bied je hun een uitstekende service. Je fungeert als aanspreekpunt voor alles wat te maken heeft met nummerplaten, verzekeringen en bewonerskaarten, zowel vóór, tijdens als na de levering. Je zorgt voor een nauwkeurige afhandeling van bestuurderswissels en voertuigtransfers tussen bedrijven. Je houdt daarnaast je collega’s voortdurend op de hoogte van back-orders, leveringen en uitlopende contracten. Je zorgt ervoor dat documenten altijd up-to-date zijn en voert bestuurdersgegevens nauwkeurig in, zodat het boetesysteem soepel werkt. Tot slot spring je flexibel bij waar nodig om de organisatie optimaal te ondersteunen.

Jouw profiel
Je beschikt over een bacheloropleiding, aangevuld met een eerste administratieve of commerciële werkervaring. Als echte teamspeler maak je met jouw enthousiasme en initiatief het verschil. Je bent georganiseerd, werkt vlot met MS Office en blinkt uit in multitasking. Daarnaast ben je klantgericht, proactief en bouw je moeiteloos sterke relaties op via telefoon en e-mail. Problemen los je snel en efficiënt op. Kortom: een echte plantrekker! Tot slot beheers je zowel Nederlands als Frans, zowel schriftelijk als mondeling.

De arbeidsvoorwaarden
Je krijgt een uitdagende en gevarieerde job in een bedrijf dat continu groeit en marktleider is. Bovendien kun je altijd rekenen op de hulp van je collega’s. Daarnaast krijg je een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen. Je komt terecht in een warm en collegiaal team: reken maar op leuke koffiebabbels en personeelsfeesten!
Bovendien bieden ze een goede werk-privébalans. Verder werk je in een open en eerlijke werkomgeving binnen een stabiele sector.

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze toffe vacature? Neem dan snel contact op met Dina Nulens van Hays op 03/202.79.66 of solliciteer via de button.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Automotive
Lieu
Roeselare
Spécialité
Office Administration
Salaire
€ 2500 - € 3800 bruto/maand
Réf. :
1107507

Contacter un consultant

Contactez Yentl Notte, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032012857

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217