Over de organisatie
Voor een internationale speler actief in leasing, zijn we momenteel op zoek naar een Orderbeheerder. Je komt terecht in een bedrijf met voertuigen wereldwijd, waar digitalisering en duurzaamheid centraal staan. De huidige locatie bevindt zich in Zaventem.
Jouw nieuwe functie
Als Orderbeheerder ben je verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van voertuigbestellingen, van invoer tot facturatie. Je zorgt voor het doorsturen van nummerplaten, verwerkt laadkaarten en onderhoudt contact met energiepartners zoals Eneco voor de installatie van laadpalen. Je volgt dossiers nauwgezet op, controleert en verwerkt gegevens in het systeem, en hebt regelmatig contact met garages om bestellingen te coördineren. Daarnaast ondersteun je de backoffice en neem je ook een commerciële rol op door af en toe te onderhandelen met leveranciers en helder te communiceren met klanten.
Jouw profiel
Wat maakt jou de ideale Orderbeheerder?
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans met een goede kennis van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
Je hebt relevante ervaring in een klantgerichte functie;
Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en houdt van structuur in je werk;
Je beschikt minstens over een diploma secundair onderwijs.
De arbeidsvoorwaarden
Wat mag je verwachten als Orderbeheerder?
Brutosalaris tot € 3400 bruto/maand (afhankelijk van ervaring);
Extralegale voordelen: maaltijdcheques € 8/dag, woon-werkvergoeding, laptop & headset;
40-urenweek met opstart tussen 7u30 en 9u;
32 vakantiedagen;
Mogelijkheden tot thuiswerk;
Je start via een interimcontract.
Solliciteer direct op deze vacature
Téléphone: 022066848
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217