Over de organisatie
Als toonaangevende fabrikant streven ze naar innovatieve, functionele en stijlvolle kunststofproducten. Ze ontwerpen slimme producten met duurzame, recyclebare materialen en investeren in geavanceerde technologie.
Jouw nieuwe functie
In deze veelzijdige administratieve functie ondersteun je dagelijks de productie op verschillende gebieden. Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van diverse overzichten en het beheren van de benodigde documentatie die door je collega's in de productie worden gebruikt. Daarnaast pas je gegevens aan in SAP en zorg je voor een soepele communicatie naar de betrokken afdelingen. Je controleert de voorraadniveaus en past deze indien nodig aan in het systeem. Ook zorg je voor een correcte invoer in het registratiesysteem en controleer je of de geplande artikelen correct zijn geboekt. Bovendien ondersteun je je collega's van de logistieke afdeling en fungeer je als back-up voor de ontvangst van chauffeurs, waarbij je de benodigde transportdocumenten voorbereidt.
Jouw profiel
Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
Ervaring binnen de logistiek of in een productie omgeving
Zeer goede kennis NL – ENG
Grondige kennis MS-Office (Word, PowerPoint, Excel)
Kunnen werken met een ERP-systeem
Je bent nauwkeurig, hands-on en kan snel linken leggen
De arbeidsvoorwaarden
Mooie verloning
Maaltijdcheques van 8 euro
Groepsverzekering
EcoCheques
12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Glijdende werktijden met opstart tussen 7u30 en 8u30
Solliciteer direct op deze vacature
Ben je op zoek naar een functie als parttime administratief medewerker? Verstuur dan snel je CV online of contacteer Freya Vermeulen van Hays Office Support op het nummer 050/47 20 46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
Téléphone: 050472046
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217