Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratief talent dat graag werkt in een dynamische vastgoedomgeving? Wil je meewerken aan de efficiënte opvolging van een gevarieerd huurportfolio binnen een groeiend investeringsbedrijf?
Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een investeringsgroep die zich focust op duurzame, winstgevende vastgoedprojecten in Europa. Het bedrijf heeft een hecht, klein Property team in de regio Gent en staat bekend om een open en professionele werksfeer met oog voor persoonlijke groei. Binnenkort verhuist het team naar een nieuwe, moderne locatie in Sint-Martens-Latem. Je werkt in een team van vier, met een nauwe samenwerking tussen administratieve en technische collega’s.
Jouw nieuwe functie
Als Administratief Medewerker Vastgoed zal je takenpakket er als volgt uitzien:
Je beheert de administratieve opvolging van het huurportfolio en zorgt voor een correcte verwerking van huurcontracten
Je stelt huuropvragingen, afrekeningen (huur, servicekosten, enz.) en doorfacturaties op en verstuurt deze tijdig naar huurders
Je controleert en volgt bankwaarborgen op conform de huurovereenkomsten en zorgt voor een correcte bewaring
Je ondersteunt bij contractbeheer, inclusief verlengingen en beëindigingen, en verzorgt de administratieve afhandeling
Je onderhoudt communicatie met huurders, vastgoedbeheer en interne afdelingen, vooral via e-mail en telefoon
Je zorgt voor een georganiseerde documentatie en archivering met behulp van eigen systemen
Je biedt ad-hoc administratieve ondersteuning aan het team
Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Administratief Medewerker Vastgoed?
Je beschikt over een bachelordiploma (bijv. Office Management) of hebt al relevante ervaring in administratie
Je bent cijfermatig sterk en werkt logisch, gestructureerd en nauwkeurig
Ervaring met vastgoedbeheer of boekhoudprocessen is een pluspunt, maar geen must
Je kan vlot werken met Excel – kennis van draaitabellen is een mooie extra
Je spreekt vlot Nederlands en hebt een basiskennis Frans (voor mails en occasionele telefoontjes)
Je bent discreet en houdt van een administratieve, ondersteunende rol
Je hebt een kritische geest en stelt je eigen werk graag in vraag
Je bent leergierig en zoekt een langdurige samenwerking
Wat je in ruil mag verwachten
In ruil voor deze fantastische opportuniteit als Administratief Medewerker Vastgoed wordt jouw inzet beloond met:
Een vaste functie in een stabiele vastgoedinvesteringsgroep met toekomstvisie
Een 3/5 tewerkstelling (23u/week), met flexibele invulling mogelijk in overleg
Marktconform bruto maandloon (voltijds, pro rata) volgens ervaring
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Laptop + GSM
20 vakantiedagen + 6 ADV-dagen (pro rata)
Geen thuiswerk in de eerste maanden, maar wel flexibiliteit indien nodig
Verhuis naar modern kantoor in Sint-Martens-Latem voorzien in de nabije toekomst (2026)
Een functie met veel autonomie in een kleinschalige, professionele en gestructureerde werkomgeving
Solliciteer nu
Ben jij de gestructureerde en nauwkeurige Administratief Medewerker Vastgoed die wij zoeken? Klik op ‘solliciteer nu’ om ons jouw cv te bezorgen. Voor verdere info kan je terecht bij Eva De Brabant van Hays Office via 09/210 52 76. Na een eerste screening via Hays, zullen er 1 à 2 gesprekken doorgaan met onze partner. Uiteindelijk ontvang je een loonvoorstel op maat.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI