PARTTIME Administratief Medewerker Vastgoed

Regio Gent | Parttime 23-24u | Vastgoed | Administratie | Huuraanvragen | Facturatie | NL-FR | 1110137
Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratief talent dat graag werkt in een dynamische vastgoedomgeving? Wil je meewerken aan de efficiënte opvolging van een gevarieerd huurportfolio binnen een groeiend investeringsbedrijf?

Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een investeringsgroep die zich focust op duurzame, winstgevende vastgoedprojecten in Europa. Het bedrijf heeft een hecht, klein Property team in de regio Gent en staat bekend om een open en professionele werksfeer met oog voor persoonlijke groei. Binnenkort verhuist het team naar een nieuwe, moderne locatie in Sint-Martens-Latem. Je werkt in een team van vier, met een nauwe samenwerking tussen administratieve en technische collega’s.

Jouw nieuwe functie
Als Administratief Medewerker Vastgoed zal je takenpakket er als volgt uitzien:

  • Je beheert de administratieve opvolging van het huurportfolio en zorgt voor een correcte verwerking van huurcontracten
  • Je stelt huuropvragingen, afrekeningen (huur, servicekosten, enz.) en doorfacturaties op en verstuurt deze tijdig naar huurders
  • Je controleert en volgt bankwaarborgen op conform de huurovereenkomsten en zorgt voor een correcte bewaring
  • Je ondersteunt bij contractbeheer, inclusief verlengingen en beëindigingen, en verzorgt de administratieve afhandeling
  • Je onderhoudt communicatie met huurders, vastgoedbeheer en interne afdelingen, vooral via e-mail en telefoon
  • Je zorgt voor een georganiseerde documentatie en archivering met behulp van eigen systemen
  • Je biedt ad-hoc administratieve ondersteuning aan het team

Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Administratief Medewerker Vastgoed?
  • Je beschikt over een bachelordiploma (bijv. Office Management) of hebt al relevante ervaring in administratie
  • Je bent cijfermatig sterk en werkt logisch, gestructureerd en nauwkeurig
  • Ervaring met vastgoedbeheer of boekhoudprocessen is een pluspunt, maar geen must
  • Je kan vlot werken met Excel – kennis van draaitabellen is een mooie extra
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een basiskennis Frans (voor mails en occasionele telefoontjes)
  • Je bent discreet en houdt van een administratieve, ondersteunende rol
  • Je hebt een kritische geest en stelt je eigen werk graag in vraag
  • Je bent leergierig en zoekt een langdurige samenwerking

Wat je in ruil mag verwachten
In ruil voor deze fantastische opportuniteit als Administratief Medewerker Vastgoed wordt jouw inzet beloond met:

  • Een vaste functie in een stabiele vastgoedinvesteringsgroep met toekomstvisie
  • Een 3/5 tewerkstelling (23u/week), met flexibele invulling mogelijk in overleg
  • Marktconform bruto maandloon (voltijds, pro rata) volgens ervaring
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Laptop + GSM
  • 20 vakantiedagen + 6 ADV-dagen (pro rata)
  • Geen thuiswerk in de eerste maanden, maar wel flexibiliteit indien nodig
  • Verhuis naar modern kantoor in Sint-Martens-Latem voorzien in de nabije toekomst (2026)
  • Een functie met veel autonomie in een kleinschalige, professionele en gestructureerde werkomgeving

Solliciteer nu
Ben jij de gestructureerde en nauwkeurige Administratief Medewerker Vastgoed die wij zoeken? Klik op ‘solliciteer nu’ om ons jouw cv te bezorgen. Voor verdere info kan je terecht bij Eva De Brabant van Hays Office via 09/210 52 76. Na een eerste screening via Hays, zullen er 1 à 2 gesprekken doorgaan met onze partner. Uiteindelijk ontvang je een loonvoorstel op maat.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Property & Real Estate
Lieu
East Flanders
Spécialité
Accounting support
Salaire
Marktconform salaris + extralegale voordelen
Réf. :
1110137

Contacter un consultant

Contactez Eva De Brabant, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 092105276

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217