Over de organisatie
Onze klant is een multinational met bijna 600 werknemers. De cultuur is er een van interne mobiliteit en flexibiliteit. Voor het HR-departement zijn we op zoek naar een kandidaat ter ondersteuning van het payroll team van 3 payroll officers.
Jouw nieuwe functie
Je zal verschillende taken vervullen. Dit zijn o.a. de payroll samen met je collega’s en HR-administratie waarbij je verantwoordelijk bent voor het beheer van werknemerscontracten, de rapportering en het beheer van de mailbox. Je beheert de HR-agenda, organiseert vergaderingen en je houdt de database up to date. Je assisteert ook in HR projecten. Naargelang je competenties en voorkeur kan er geschoven worden met de taken in het payroll departement.
Jouw profiel
Je bent in het bezit van een bachelordiploma.
Je hebt minimaal 2 jaar relevante payroll werkervaring.
Ervaring met eBlox is een belangrijke vereiste en je hebt een goede kennis van sociale wetgeving.
Je werkt accuraat en houdt van administratieve taken.
Je houdt ervan om problemen op te lossen.
Je spreekt tenslotte vloeiend Nederlands. Kennis van het Frans en het Engels is een grote plus.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je een competitief salarispakket, in overeenstemming met je inzet en ervaring. Je kan zelfstandig werken en zelf je tijd organiseren. Daarenboven kom je terecht in een stabiel bedrijf en geniet je van 12 verlofdagen in een 40 urenweek. Je kan ook genieten van 3 dagen thuiswerk. We bieden je een tijdelijk contract aan tot eind september 2025 ter vervanging van een zwangerschap. Dit bedrijf sluit niet uit dat je daarna een vast contract krijgt.
Solliciteer nu op deze vacature
Lijkt deze functie als voltijdse Payroll en HR Administrator in de regio Zaventem wel iets voor jou of ken je iemand die hiervoor geschikt is? Aarzel zeker niet om je CV te uploaden of contacteer Myriam Warson op het nummer 0498 17 67 36.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI