Over de organisatie
Onze klant is een multinational met meer dan 200 000 werknemers. De cultuur is er een van professionalisme en gelijke opportuniteiten. Voor het payroll team van 3 personen zijn we op zoek naar een payroll specialist.
Jouw nieuwe functie
De taken zijn:
- Je bent dagelijks verantwoordelijk voor het verzamelen van tijdsregistratiegegevens en andere gegevens die nodig zijn voor de maandelijkse looncyclus, en je werkt samen met interne belanghebbenden om correcte gegevensverzameling te garanderen;
- Je voert de looncyclus voor 600 werknemers correct en tijdig uit;
- Je stelt de vereiste loonrapporten en statistieken op voor de betrokken belanghebbenden;
- Je voert administratieve taken uit met betrekking tot sociale zekerheidsverplichtingen, arbeidsongevallen, verzekeringen, enz., in verband met de loonadministratie;
- Je lost loonverschillen op door informatie te verzamelen en te analyseren;
- Je gebruikt en onderhoudt de loonapplicatie en waarborgt de nauwkeurigheid ervan door regelmatige controles uit te voeren;
- Je verzorgt de loonverwerking van buitenlandse werknemers in overleg met onze belastingafdeling;
- Je volgt dossiers op met betrekking tot personeelsadministratie om de best mogelijke service te bieden aan belanghebbenden (interne medewerkers, managers en directie);
Jouw profiel
- Je bent in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardige relevante ervaring
- Eerste relevante ervaring binnen een loonadministratie, opgedaan bij een grote site of bedrijf en/of loonserviceprovider met diverse en complexe loonstructuren;
- Diepgaande kennis en ervaring met loonadministratiesystemen;
- Je hebt een goede kennis van sociale wetgeving.
- Je werkt accuraat en houdt van administratieve taken.
- Je houdt ervan om problemen op te lossen.
- Je spreekt vloeiend Nederlands. Daarnaast spreek je redelijk Frans en Engels.
- Vermogen om HR-processen te analyseren en te verbeteren;
- Goede projectmanagementvaardigheden;
- Sterk oog voor detail;
- Sterke analytische vaardigheden (kritisch denker, goed met cijfers en data-analyse, creatief en oplossingsgericht);
- Discreet, punctueel en nauwkeurig;
- Flexibel en in staat om autonoom te werken.
De arbeidsvoorwaarden- Een internationale bedrijfscultuur waarin persoonlijke groei, wederzijds vertrouwen en levenslang leren worden gestimuleerd;
- Een competitief en aantrekkelijk verloningspakket met tal van extralegale voordelen (iPhone/iPad, groeps- en hospitalisatieverzekering, vergoedingen,…) die aanpasbaar zijn via het cafetariaplan;
- Carrièremogelijkheden gecombineerd met opleidingen op maat van jouw persoonlijke behoeften en ambities;
- Flexibele, hybride werkregelingen zodat je kan werken waar je wil;
- 2 dagen thuiswerk, 38 uren week, 27 verlofdagen
- Een team van gepassioneerde collega’s die samen hogere doelen nastreven en elkaar ondersteunen;
- Een collega die je begeleidt tijdens je eerste maanden;
- Leuke teambuilding-, sport- en welzijnsinitiatieven
- Een inclusieve werkplek die diversiteit aanmoedigt en wederzijds respect voor elkaars overtuigingen en achtergronden nastreeft.
Solliciteer nu op deze vacature
Lijkt deze functie als voltijdse Payroll Officer in de regio Zaventem wel iets voor jou of ken je iemand die hiervoor geschikt is? Aarzel zeker niet om je CV te uploaden of contacteer Myriam Warson op het nummer 0498 17 67 36. Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden
#LI-DNI