Over de organisatie
Voor onze klant actief in de retail met focus op kwaliteit, klantgerichtheid en innovatie. De ambitie is om te blijven groeien, projecten op te starten en verder de organisatie mee naar een hoger niveau te tillen.
Jouw nieuwe functie
Als Personal Assistant ben je de rechterhand van de zaakvoerder. Je combineert organisatorisch talent en administratief inzicht en handelt met de nodige maturiteit, vertrouwen en discretie. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, van opzetten en opvolgen marketingacties en lokale promoties. Verder ondersteun je bij het opstellen en opvolgen van het aankoopbeleid. Eveneens doe je de administratieve opvolging van contracten met leveranciers. Alsook beheer je verzekeringsdossiers, zorg je dat de voorwaarden worden nageleefd en rapporteer je wijzigingen of risico’s.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Min Bachelor of Master met enkele jaren relevante werkervaring
- Sterk organisatorisch en communicatief, loyaal en discreet
- Ondernemend, hands on, pro-actief
- Zelfstandig, oplossingsgericht
Wat krijg je hiervoor terug?
- Bruto maandloon €3000-€5000
- Firmawagen
- Maaltijdcheques en ecocheques
- Onkostenvergoeding
Heb je interesse in deze job als Personal Assistant? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Veronique Bierman op 0477/25 99 18.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI