Planner & Coordinator

Planner & Coördinator |Vilvoorde | Automotive | Bedrijfswagen | NL/FR/EN | Familiale sfeer

Over de organisatie

Je komt terecht in een heel dynamische omgeving waar een bruisende sfeer heerst. Teamwork staat hoog in het vaandel en er worden regelmatig teambuildingsactiviteiten georganiseerd om de band goed te versterken.
Een “iedereen kent iedereen” mentaliteit zorgt voor een warme en inclusieve werkomgeving. Bovendien biedt het bedrijf uitstekende mogelijkheden om door te groeien en je carrière verder te ontwikkelen.

Jouw nieuwe functie

Voor een sterke speler in Vilvoorde zijn we op zoek naar Planner & Coördinator binnen een aparte tak van de onderneming.

Als Planner & Coördinator ben je een echte duizendpoot. Je combineert planning, administratie en communicatie in één veelzijdige rol.
Je houdt je bezig met verschillende taken die onder vier grote domeinen vallen.

Als eerst ben je verantwoordelijk voor organisatie en planning. Je ondersteunt de dagelijkse riteplanning en springt bij waar dat nodig is. Daarnaast volg je de beschikbaarheden, het verlof en de contracten van chauffeurs nauwgezet op. Je bewaakt steeds de kwaliteit en zorgt ervoor dat alle afspraken met klanten correct worden nageleefd.

Nadien staan er ook commerciële en communicatieve taken op je agenda. Je onderhoudt regelmatig contact met klanten, chauffeurs en collega’s. Bovendien werk je mee aan mailings, campagnes en offertes, en volg je opdrachten zorgvuldig op. Je denkt actief mee over nieuwe samenwerkingen en commerciële opportuniteiten die de organisatie vooruithelpen.

Rekrutering en people management is ook een domein die binnen je takenpakket valt. Je ondersteunt het proces van aanwerving en onboarding van nieuwe chauffeurs. Daarnaast organiseer je regionale teammeetings en fungeer je als aanspreekpunt voor de chauffeurs. Je zet je in voor een positieve groepsdynamiek en stimuleert de betrokkenheid binnen het team.

En als laatst houd je je bezig met administratie en opvolging. Je verwerkt riteverslagen, facturatie en rapporten op een correcte manier. Verder help je interne projecten opvolgen en werk je vlot met digitale tools om de administratie efficiënt te laten verlopen.

Jouw profiel

Als Planner & Coordinator ben je sterk in communiceren en organiseren: plannen & coördineren geven jou energie. Je werkt nauwkeurig, maar kan ook snel schakelen wanneer dat nodig ook denk je commercieel en proactief mee met het bedrijf.
Je bent hands-on en hebt zin om een actieve rol te spelen in de dagelijkse werking en hebt ervaring in planning, HR of een coördinerende rol is een pluspunt.

De arbeidsvoorwaarden

Wat kan jij verwachten?

  • Aantrekkelijk brutosalaris

  • Maaltijdcheques & ecocheques

  • Groeps- en hospitalisatieverzekering

  • 32 verlofdagen

    Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Diegem via olivia.vansoest@hays.com.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Automotive
Lieu
Vilvoorde
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Max 3000 bruto
Réf. :
1110601

Contacter un consultant

Contactez Olivia Van Soest, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 022066842

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Planner & Coordinator

  • Coordinator Déploiement & Disponibilité Stock FR/ENG

    Coordinateur(trice) Déploiement & Disponibilité Stock FR/ENG - Hainaut
    Ath3.300 à 4.000€ brut/mois (négociable)
  • Administratief Commercieel Medewerker

    Administratie | Commercieel | Sociale sector | Coördinatie | Warme werksfeer | 1110717
    VeurneAantrekkelijke verloning tussen € 2500 en € 3800 bruto/maand
  • Logistiek Manager

    Tielt | Familiale kmo | Logistiek | Goede Sfeer | 30 verlofdagen | Mooi loon + bedrijfswagen
    Tielt€4000 - €4500 bruto/maand + voordelen
  • Planner Busmaatschappij

    Antwerpen | Planner | Glijdende werkuren en thuiswerk | Grote speler | Dynamische omgeving | 1106517
    Antwerpen€ 3000-€ 4200 bruto/maand met extralegale voordelen
  • Service Manager Technisch skills

    Regio Kontich | Planning | Familiale kmo | 32 vakantiedagen | Bedrijfswagen na 6 maanden | ref. 1109030
    Kontich3000 – 3500 euro bruto/maand + firmawagen