Over de organisatie
Voor een goede klant, een gevestigde waarde binnen zijn sector in de regio Zwijndrecht, zijn we momenteel op zoek naar een Planner. Je komt terecht in een dynamisch team waar flexibiliteit en teamwork centraal staan. Het bedrijf is vlot bereikbaar via het openbaar vervoer en met de fiets. Het treinstation is gelegen op 500m van kantoor, een tramhalte op 1.5 km. Daarnaast kan je een beroep doen op een fietslease via de firma.
Jouw nieuwe functie
Als Planner bepaal je de prioriteit van inkomende aanvragen en stel je een efficiënte planning op. Je houdt rekening met factoren zoals urgentie, interventietijd, kost en type voertuig.
Je staat in nauw contact met collega’s en klanten, en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van het dispatchproces.
Deze rol wordt uitgevoerd in een ploegensysteem:
- 7 dagen vroege shift (6u45–14u45), gevolgd door 2 dagen vrij
- 7 dagen late shift (14u30–22u30), gevolgd door 5 dagen vrij
Jouw profiel
Je denkt probleemoplossend en efficiënt, en weet met je proactieve houding klanten tevreden te stellen. Daarnaast ben je nauwkeurig en gestructureerd, zelfs onder druk. Dankzij je analytisch vermogen kan je snel inschatten waar een probleem zich bevindt, hoe dringend het is en wat de beste oplossing is.
Je bent assertief, een echte teamplayer en straalt een positieve drive uit. Verder communiceer je vlot in het Nederlands en Frans, bijkomende talen zijn mooi meegenomen. Je staat open voor persoonlijke groei en leert snel nieuwe programma’s aan.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt bij opstart een uitgebreide opleiding, aangevuld met verdere training tijdens je loopbaan.
Naast een competitief salaris geniet je van extralegale voordelen zoals een groepsverzekering en fietslease. Ben je volledig ingewerkt? Dan behoort telewerkt zeker tot de mogelijkheden. En niet te vergeten: je komt terecht in een team met toffe collega’s!
Solliciteer direct op deze vacature
Ben jij de planner die wij zoeken? Solliciteer dan online of neem snel contact op met onze consultant Hanna Hens via hanna.hens@hays.com
#LI-DNI