PROJECT CONSULTANT ADMINISTRATIE MET PASSIE VOOR TAAL

Mechelen | Administratie | Klantencontact | Internationale speler | Thuiswerk mogelijk | Fulltime
Voor een goede klant in Mechelen, een internationale speler met meerdere vestigingen, kijkt Hays Antwerpen uit naar een administratief medewerker voor een langdurig project. Het gaat om een fulltime functie met drie thuiswerkdagen.

Jouw taken
Je komt terecht in een team van 8 collega’s en hebt een breed administratief takenpakket:

- Je zorgt ervoor dat alle klantengegevens correct zijn. Hiervoor zal je klanten contacteren via telefoon en e-mail om bepaalde gegevens op te vragen.
- Je logt alles correct in het systeem en voert de nodige aanpassingen door
- Je stuurt schriftelijke bevestigingen naar klanten met bewijs van de aanpassingen
- Je geeft wekelijkse rapporten door aan je teamleader met de stand van zaken

Jouw profiel
- Je hebt een eerste administratieve werkervaring op zak
- Je bent heel sterk in taal en kan professioneel communiceren met klanten - zowel schriftelijk als mondeling
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en je spreekt een woordje Frans
- Je hebt een gezonde interesse in Telecom
- Je bent iemand nauwkeurig, administratief sterk, stressbestendig en behulpzaam
- Je stelt vragen waar nodig en je wil graag bijleren
- Je bent een echte teamplayer

Aanbod
- Je krijgt een contract van onbepaalde duur
- Je krijgt de kans om mee te werken aan een tof lange termijn project met erg veel mogelijkheden om bij te leren
- Je komt terecht in een dynamisch en tof team waar regelmatig wordt gelachen en waar iedereen respect heeft voor elkaar
- Dankzij glijdende uren kan je nooit te laat komen
- Ook is je werkgever erg flexibel en kan je tot 3 dagen van thuis werken

Interesse in deze project consultant functie? Solliciteer dan via de website of neem contact op met Asma Chahchah. #1095407
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Autre
Lieu
MECHELEN
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2400 - 2600 bruto + voordelen
Réf. :
1095407

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Emplois similaires à PROJECT CONSULTANT ADMINISTRATIE MET PASSIE VOOR TAAL

  • VERTALER FR/NL

    Brussel | Vertaler FR-NL | Vast contract | modern kantoor | familiale sfeer | 1092737
    ANDERLECHTVast contract met volledig pakket van extrelegale voordelen